Vandaag op de terugweg in Delft van mijn werk opeens toerenteller op 0 en motor stil, niks nax meer...
Ik de wegenwacht gebeld om 14.50 uur en de WW komt braaf na een kwartiertje, start nu wel maar stottert hevig en klinkt niet goed, ploffen enzo, maar goed de wegenwacht stelt voor om achter mij aan naar huis te rijden naar Zoetermeer want electronica en Alfa Romeo brrrrr dat was maar niks
Zo gezegd zo gedaan, kom ik juist op de samenvoeging van de A-12 en de A-4 richting Zoetermeer stil te staan, niks meer!!!
De WW draait een bougie eruit, geen vonk meer meneer, ik ga een afsleepwagen voor U bellen, zo gezegd zo gedaan. en meneer ging ff pleite, op zo'n drukke plek, wat een ei zeg....
Efin het werd 16.00 uur, geen afsleepwagen, het werd 17.00 uur geen afsleepwagen en ondertussen was de 164 al bijna 6 keer platgereden door onoplettende televisie kijkende en telefonerende vrachtwagenchaufeurs, wat een randmegolen zijn dat zeg !!!!!
Efin, stopt er opeens een WW afsleepwagen, hee meneertje heb u pech??
ehh nee ik sta hier voor mijn lol CO2 en stikstof te happen nou goed.
Nou want ik heb géén melding hoor
Nobody knows, maar ik was thuis om 17.48 uur en dat over een stukkie van nog géén 10 km.
Een geweldige ervaring.
Nu nog even uitzoeken wat er mis is met de 164, wie weet raad of heeft tips..
Met groet Roel