Het geheel klinkt alsof ie ooit een dreun van voren gehad heeft en niet helemaal meer in model is.
Camber kun je oplossen door verstelbare camberarmen te monteren (elke 105 leverancier heeft ze in het programma). Dan kun je er ook iets meer mee gaan spelen en de boel iets negatiever zetten om eventueel onderstuur tegen te gaan.
Als je alleen het verschil wilt opheffen (en kosten wilt besparen) kun je misschien wegkomen met 1 verstelbare arm maar beter is om er 2 te monteren.
Het casterprobleem is lastiger...
Als je dat niet "klein" genoeg kunt krijgen... zou je kunnen overwegen om een heel klein stukje van je casterarm af te slijpen / zagen...
En het zwaar sturen lijkt me idd wel een optelsom van de dingen die je noemt... voor het gevoel heeft het kleine stuurtje vrij veel invloed, zeker icm met die bandenmaat.
Heb je al eens andere (standaard) wielen geleend en die geprobeerd om te kijken hoe zwaar of licht ie dan stuurt?
(Welkom trouwens, zie net dat het je eerste post is...

)
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...