Rara hoe kan het dan dat de meter en het lampje beweren dat het 0 bar is? Overigens was onlangs het oliepeil te laag (dus brandde bijbehorend lampje) en toen bleef het oliedruklampje wel uit???? Of zit er een schakeling tussen dat ze niet allebei tegelijk paniek zaaien?
Ik heb nog wel een loshangende kabel gevonden, zo'n gevlochten geval, die gewoon los hing vanaf het blok. Lijkt mij dat die ergens aan het chassis moet, maar ben er nog niet achter waar. Hij zit in de buurt van de oliedruksensor-voor-het-metertje achterop het blok bevestigd. Ik heb hem wel even doorgelust naar de minpool van de accu, maar ook dit had geen effect op oliedrukmeter- en lampje (bovendien moet de ontsteking om maar iets te noemen toch ook ergens naartoe met z'n massa, en zoals hierboven gezegd werkt de oliepeilsensor wel goed).
Iets anders, hangen CSC-uitlaten altijd zo beroerd onder een 75, of ligt het weer aan mij(n auto) dat ik hem er niet goed onder krijg?
