Zo, topic van 2005, dus zo lang heb ik mijn linker raam maar gewoon dicht gelaten. Bij slagbomen gewoon uitstappen en zo, ventilatie via het rechterraam.
Bij mijn reservedeur, zit er een bogclipje op het asje, maar bij de deur in de auto, zit het asje met wieltje en al in de deur gefelst. Niet vervangbaar zonder enig geweld dus.
De chromen lijstjes moeten dus van de bovenkant van de deur af om enige werkruimte te maken, daarbij komt het frame van het tochtruitje ook mee, als je per se wil, zou die wel kunnen blijven zitten.
Uiteindelijk aan de binnenkant van de deur een gat geslepen om de felsverbinding bereikbaar te maken, de deur is aan de boven kant namelijk dubbelwandig en op een of andere manier zijn ze er in geslaagd om de fels tussen de plaatdelen te maken

.
Dan eindig je dus met een kapot asje en een nieuw wieltje. Morgen op het werk maar eens kijken of iemand het asje kan voorzien van schroefdraad om m weer te kunnen monteren, fotos volgen.
Ik was overigens wel gewaarschuwd dat het een gruwelijke klus zou zijn, wat een gedoe om een slijtdeel te kunnen vervangen.