In mijn 33 zaten er speakers in van het merk Unicars,Weet iemand hier welke maat luidsprekers er voorin de 33, op de orginele plekken passen?
bedankt alvast!
Mecatron komt ook wel voor.
Gr. Antonio
In mijn 33 zaten er speakers in van het merk Unicars,Weet iemand hier welke maat luidsprekers er voorin de 33, op de orginele plekken passen?
bedankt alvast!
Daar zitten hele kleine ronde in die met een kunststof mal erin geschoven moeten worden. Spreekt voorzich dat de kwaliteit van het geluid niet veel issorry nee, ik bedoel echt de twee plekken onder de dashboard
nooit iets weggooien!ik had die panelen ook , (weg gegooit)
Als ie dit heeft weggegooid, daar vragen ze nog 99euro voor op ebaynooit iets weggooien!ik had die panelen ook , (weg gegooit)![]()
![]()
oef wat lelijk (die stof dan)Als ie dit heeft weggegooid, daar vragen ze nog 99euro voor op ebaynooit iets weggooien!ik had die panelen ook , (weg gegooit)![]()
![]()
![]()
Klank van de speakers is heel persoonlijk, dusik zou toch maar even langs de audioboer gaan, dan kun je het zelf beoordelen.Wie weet er goede, betaalbare speakers (eventueel in de deuren, als er geen mogelijkheden zijn voor het dashboard)?
thanks
toevallig een foto tegengekomen voor de duidelijkheid:Zoals eerder gezegd: al vind je een speaker die op de originele plek past, dan is het geluid nog bagger...![]()
Plaatje hierboven lijkt me helemaal niet zo gek alternatief... Zeker icm met de geheel zwarte deurpanelen.
Ik had in mijn toenmalige 33 de tweeter op de plek waar hij op de foto van Toon ook zit en de speaker zelf onderaan het deurpaneel in het midden. Nadeel daarvan is dat je speaker tegen je stoel aan loopt te blaffen...