Ik bedoel voor een eerste keer, geen klus die iedereen zomaar doet.
p.s. de pookhouder had je kunnen laten zitten. weet je dat voor een volgende keer.

inderdaad, ik heb wel eens halverwege duitsland een uur onder de auto gelegen om dat ding eraf te halen, in mijn nette klerenWas ik nog vergeten te melden in het overzichtje..... vergeet de metalen band niet te verwijderen die om de hardy-schijf zit...na montage dan

ik doe alles zonder brug als je maar een nette krik en assteunen hebt, dan gaat alles bestHeb je het zonder brug gedaan? Da`s knap. Zonder brug is het een flinke rotklus. Goed gedaan.

Ja dat denk ik ook altijd. Bij oude is het inderdaad zo dat ze de juiste maat aangenomen hebben maar ook nieuwe fietste ik er zo op, nadat ik in een opwelling het bandje er al af had geknipt...Ik heb ook al eens een nieuwe donut zonder spanring gemonteerd en zonder problemen!
Ik vraag me af of het werkelijk een must is of dat ik gewoon geluk had....
Da`s waar, maar met een brug gaat alles wel 10 x gemakkelijker. Het meeste doe ik ook thuis zonder brug maar zo af en toe kan ik beschikken over eentje en dan is het toch erg prettig.ik doe alles zonder brug als je maar een nette krik en assteunen hebt, dan gaat alles best

absoluut met je eens!Da`s waar, maar met een brug gaat alles wel 10 x gemakkelijker. Het meeste doe ik ook thuis zonder brug maar zo af en toe kan ik beschikken over eentje en dan is het toch erg prettig.ik doe alles zonder brug als je maar een nette krik en assteunen hebt, dan gaat alles best