Even een vraag voor degene met ervaring met onderstaand verschijnsel;
Wanneer je je auto start gaat er in het dashboard het injectorlampje branden wat normaal gesproken zon 4 seconden hoort te duren, nu heb ik enige tijd geleden meerdere malen gehad dat dit lampje tijdens het rijden begon te branden, aan het rijgedrag van de auto viel niets op te merken dat er werkelijk iets aan de hand was, ook tijdens het stationair draaien van de motor klonk alles normaal.Ik heb toen middels de accupolen los te halen en beide +en- kabels door te verbinden de zaak ge-reset.Hierna was het probleem zon 2 maanden verdwenen(zelfs mijn elek.dakraam die het al ruim 4 maanden niet meer goed werkte funtioneerde weer perfect, haha ).Nu ruim 2 maanden later dus begint het lampje toch af en toe weer te branden en dan alleen wanneer ik wat langere stukken gereden heb, hij doet dit wanneer de auto tot stilstand komt bevoorbeeld bij de stoplichten, als ik weer optrek gaat het lampje direct weer uit.Nu weet ik dat het niet iets ernstigs kan zijn, toch wil ik het proberen zelf te fixen alvorens ik me in de kosten jaag bij een dealer, kan het gaan om versmeerde injectoren of een sensor die aan het eind van zen latijn is.
Alvast bedankt
Groeten Sebastiaan.