Een lijstje:
-er is een stuk weg uit de voorste hardyschijf

-de bouten van de achteste hardyschijf zijn verkeerd gemonteerd
-de Dionas rubber is slecht
-bakrubber rechts is slecht
-achterste motorsteunrubber is ingescheurd.
Heb ik al gezegd dat die kerel echt goed is? Bij deze dan.
Ik ga woensdag de voorste hardyschijf vervanmgen en de boute bij de achterste goed terugplaatsen.
Het leek mij ook handig om te weten hoe dat moet.

Eerste de voorste hardyschijf:
De cardanas van een V6 is naar mij idee aan de voorkant anders geconstrueerd dan die van een TS. Ik heb het wel eens bij TS vervangen en dat was geen probleem. Kan ik er vanuit gaan dat het bij een V6 ook zo te doen is?
Dan de bouten van de achterste hardyschijf:
Er schijnen daar 3 kortere en 3 langere bouten i.c.m. 6 ringen te zijn. Die moeten op de juiste plek om en om gemonteerd worden. Bovendien moeten de ringen ook op de juiste plek gemonteerd worden. 3 ringen moetenm aan de voorkant en drie aan de achterkant gemonteerd worden.
Weet iemaand welke hoort op welke plek?