cuoresportivo33
Member
Member

trommels 33 type 2 sw gelijk aan trommels type 3 16v?

do aug 16, 2007 17:11

Aangezien mijn trommels achter krom zijn ben ik op zoek naar een nieuw setje.
Nu kan ik van 164 shark trommels overkopen. deze komen echter van een type2 SW.

Weet iemand of dit dezelfde maat is?

Speeder

RE: trommels 33 type 2 sw gelijk aan trommels type 3 16v?

do aug 16, 2007 17:51

Komop, dit is een eitje om zelf even uit te zoeken.....hts-a? ;) Jij had ze toch achter al vervangen?

P.S. Lancia te koop?! What happend?

UPDATE:
De remtrommels van alle 33's (type 2/3) zijn hetzelfde, op de 4x4 remtrommels na. Ze zijn verkijgbaar van verschillende merken etc. Hieronder even wat ik zo snel kon vinden (allemaal dus dezelfde afmetingen).

-MasterBase: ATE 24.0220-3025.1 (gebruiksnr. 480151)
-PartsBase: HP66358
-HBase: HITEC RT 2414

cuoresportivo33
Member
Member

RE: trommels 33 type 2 sw gelijk aan trommels type 3 16v?

do aug 16, 2007 20:36

ben wat lui aangelegd.

Heb ze idd al eens vervangen, maar die zijn dus krom. heb ik even laten controleren in zon meetbankje.

Lancia idd in de verkoop. heb er deze zomer lekker mee gereden, maar ga op stage bij audi in munchen. vind het zonde als de auto zo lang stilstaat.

dus doe een goed bod Piet zou ik zeggen.

Speeder

Re: RE: trommels 33 type 2 sw gelijk aan trommels type 3 16v

vr aug 17, 2007 11:47

ben wat lui aangelegd.

Heb ze idd al eens vervangen, maar die zijn dus krom. heb ik even laten controleren in zon meetbankje.

Lancia idd in de verkoop. heb er deze zomer lekker mee gereden, maar ga op stage bij audi in munchen. vind het zonde als de auto zo lang stilstaat.

dus doe een goed bod Piet zou ik zeggen.
Wel balen dat die 'nieuwe' trommels ook krom zijn. Voordat je de volgende erop gaat zetten misschien eerst nog even na laten meten en eventueel iets uitdraaien?

Ik begrijp niet dat je de delta nu al verkoopt, julie hebben een super mooie schuur waar ze dat halve jaartje kan slapen! Aan de andere kant: daar moet de 33 natuurlijk ook al staan ;) Ik heb mijn handen vol aan de 33 en 850, dus ik ga even niet op jouw aanbod in :lol:

Terug naar “Algemene Technische vragen”