Ik heb de as er eerst zelf onderuit gehaald en weer precies zo terug gezet maarja, de monteurs voor mij misschien niet.. Auto is natuurlijk al 16 jaar oud en heeft al het nodige meegemaakt...

Vervangen zijn ondertussen het rubber van het steunlager (lager was nog prima, of misschien tóch moeten doen?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
) alle lagertjes, middelste en voorste donut, en staartstuk rubber. Koppelingsplaat dus net vervangen, meteen daar alles bekeken zoals het lager van het vliegwielhuis. Baksteunen waren vervangen toen ik hem kocht. Verder echt nergens speling ofzo kunnen ontdekken... Zou dat nu écht een onbalans in de as zijn? Vorig weekend hebben we met de auto in de buurt gereden en dat was al een stuk beter dan eerst. Dinsdag voor het eerst de "grote weg" op en toen merkten we dat het nog niet weg was. Vanaf zo'n 3000rpm een soort "roemroemroem" geluid. Beetje nare, donkere brom. Trilt ook dan. Ook onbelast maar met dat toerental bromt hij.
Wie heeft er nu daadwerkelijk een 116 as laten balanceren? Zoja, waar en bij wie?
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971