mafkees

gas of benzine?

za jun 02, 2007 08:45

Ben opzoek naar een 156 op gas..... :lol:

maar nu?

Hoe kom ik er achter of deze op gas of benzine loopt? Dus kan je het zien en of horen aan de motor of die op benzine loopt of op gas? wil namelijk geen kat in de zak kopen :wink:

mafkees

RE: gas of benzine?

za jun 02, 2007 12:26

ik bedoel dus, hoe kom ik er achter of de gas installatie wel werkt.

Andretti Molletti

za jun 02, 2007 12:45

Je kan een injector van het benzinesysteem lostrekken of de zekering van de benzinepomp of het relais vd benzinepomp of je trekt de aansluiting van de gasafsluiter los..
1001 manieren dus :D

tahir

za jun 02, 2007 16:53

en als je de contact aan zet komt de pomp in de gastank in werking,dus je hoort de pomp ook,trouwens deze hoor je ook heel rustig lopen als je je oor tegen de gastank houd wanneer die op gas loopt ;-)

en verder:
maar als je ermee gaat rijden met de koude motor schakeld die automatisch op gas,bij mij met koude motor ongeveer 700meter,je merkt dat hij 1 keer gaat bokken (effe inhouden) en dan gaat die op gas,en merk je dat de eerste keer niet dan moet je de motor uitzetten en weer starten en proberen,makelijkste is dat je hem gewoon effe laat lopen zonder te rijden totdat hij overschakeld

er zit toch standaard ook een knop voor gas en benzine? bij mij is die rood op benzine en groen op gas

groet

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

za jun 02, 2007 23:18

Achter de auto gaan staan als-ie loopt, dan ruik je het wel.
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

Terug naar “Algemene Technische vragen”