sensor zat achterin het carter geschroefd trouwens

Ja daar heb je dus niks aan want die 75T heeft standaard een oliokoelerBij mijn 75 TB was de olietemp normaal gesproken rond de 90 graden, en bij lekker sporten liep die op naar 110 graden
sensor zat achterin het carter geschroefd trouwens
Even een oud topic opgegraven.Wat wil je nou weten?
De temp van de olio in je carter die gezien de grote plas daar altijd koeler is dan de motorolio in de kanalen.
Of wil je de temp weten van de olio die door je motor loopt? Wat voor zin heeft een oliekoeler?
Dus meet je olio temp in de drukzijde na de oliopomp en voordat deze de motor ingaat.. indien een oliokoeler geplaatst is NA de oliokoeler.
meten van carterpan of andere niet genoemde plekken is zinloos.
Straatmotor: MAX. 80 graden wordt vaak niet meer dan 50-60...
Racemotoren OOK 80 - 90 graden, anders klopt er iets niet..
130 > is heftig problematisch.. je moet dan al een volsyntheet hebben wil je motor langer dan 12 rondjes draaien...