Precies zo! De signaalkabel (tulp) kan je eventueel ook door het midden laten lopen. Dus bij je radio naar beneden en onder het middenconsole en vloermat langs naar achteren...strip losschoreven bij je deuren, dan kan je zo onder de vloermat door.
je begint bij een rubber los te trekken in je schotbord, dan kom je achter je dashboard kastje uit, dan langs de zijkant onder je vloermat leggen.
Ook even opletten bij je gordel dat hij er achter ligt, dan kom je bij je achterbank uit, die even losmaken en je kan de kabel eronder leggen en je bent in de achterbak...
makkie dus, wel op letten dat je spanning niet naast je signaal komt te liggen, die moet je dus aan de andere kant inbouwen
toch wel gezekerd hoop ik zo?Ik heb zelf bedrading getrokken vanaf de accu naar de radio (plus en min).
Uiteraardtoch wel gezekerd hoop ik zo?
Mooi werkTis gelukt om de voedinskabels netjes weg te werken, ben er erg blij meeVoor de rest weet ik wel hoe de boel aangesloten moet worden, bedankt voor jullie hulp!
Ik zat eigelijk te denken aan 4 x 10.000 watt met een 15.000 watt sub, moet ik nog even voor sparenMooi werkTis gelukt om de voedinskabels netjes weg te werken, ben er erg blij meeVoor de rest weet ik wel hoe de boel aangesloten moet worden, bedankt voor jullie hulp!
Je maakt er toch hopelijk geen sjonnie 2x 10.000 watt rijdende disco van he ?
Als ik het zo lees zitten wij wel aardig op 1 lijn. Ik heb een Hifonics 4 kanaals versterker met daarop 2 Audiobahn hoedenplankspeakers en een Phoenix Gold subwoofer. Ik stuur het aan met een vrij simpele Kenwood headunit...Ik zat eigelijk te denken aan 4 x 10.000 watt met een 15.000 watt sub, moet ik nog even voor sparenMooi werkTis gelukt om de voedinskabels netjes weg te werken, ben er erg blij meeVoor de rest weet ik wel hoe de boel aangesloten moet worden, bedankt voor jullie hulp!
Je maakt er toch hopelijk geen sjonnie 2x 10.000 watt rijdende disco van he ?
De versterker die ik nu heb, geef volgens de behuizing 4x190 watt, maar dat zal wel het piekvermogen zijn bij 2 ohm. M'n collega (electronica mensen) zeggen dat er ruim 4 x 50 watt uit zal komen bij 4 ohm, het klinkt niet veel, maar als het 50 ECHTE watts zijn, kan het een hoop geluid produceren. Een electronica-collega heeft de versterker aangepast, de voeding is nu een stuk stabieler wat zorgt voor meer vermogen en voornamelijk strakker laag/sub.
Geluid is wel een sterk punt van me, het is namelijk m'n baan op het moment (3 dagen in de week). Ik werk bij een pro-audio zaak in Hilversum.
Het geluid in m'n auto hoeft niet knetterhard te gaan, maar het moet strak klinken, uitgebalanceerd en diepgang hebben. Naast de versterker die ik nu heb, komt er nog een losse bij voor m'n sub en dan is het wel genoeg, wil er niet aan te veel geld aan uitgeven, want ik heb nog andere plannen met m'n 33. Zal is een foto'tje plaatsen als alles ingebouwd is.