Steven 33
Advanced Member
Advanced Member

Draadeinden 33 (luchtinlaathuis + uitlaatspruitstuk)

di mei 15, 2007 17:01

Een tijdje terug heb ik mijn luchtinlaathuis (33 8v) gedmonteerd en tijdens het vastzetten is een winding van het draadeind afgebroken. Gelukkig heb ik deze er heelhuids uit kunnen krijgen.

Wie weet of de draadeinden waar het luchthuis opgezet wordt identiek zijn aan de draadeinden waar je het uitlaatspruitstuk mee vastzet?

Steven

Speeder

Re: Draadeinden 33 (luchtinlaathuis + uitlaatspruitstuk)

di mei 15, 2007 18:56

Een tijdje terug heb ik mijn luchtinlaathuis (33 8v) gedmonteerd en tijdens het vastzetten is een winding van het draadeind afgebroken. Gelukkig heb ik deze er heelhuids uit kunnen krijgen.

Wie weet of de draadeinden waar het luchthuis opgezet wordt identiek zijn aan de draadeinden waar je het uitlaatspruitstuk mee vastzet?

Steven
Dat zijn ze volgens mij niet.... ff sjekken

Update:
Volgens de EPER dvd hebben ze andere bestelnummers, dus dan zullen ze wel anders zijn. Als ik het goed heb hebben ze alle twee een stukje 'zonder draad' in het midden van het draadeind. Of dat overeen komt weet ik niet. Volgens mij schroef je de uitlaatdraadeinden ook dieper in de kop, dan dat je de inlaatdraadeinden in het injectiehuis schroeft. Misschien dat je ze er anyway wel in kan zetten, maar dat zou je dan zelf even moeten bekijken ;) Die dingen kosten haast niets, dus waarom niet gewoon ff een nieuw setje ophalen?

Steven 33
Advanced Member
Advanced Member

RE: Draadeinden 33 (luchtinlaathuis + uitlaatspruitstuk)

di mei 15, 2007 19:33

Ik heb al nieuwe besteld voor de inlaat, als het dezelfde zijn vergroot ik de bestelling :wink: Had eventjes geen tijd om te checken, vandaar.

Thanks voor het kijken!

Terug naar “Algemene Technische vragen”