Bij de advertentie staat alleen dat het een sportuitlaat is, is deze van de selespeed? Kenners, welke uitlaat is dit, of anders welke uitlaat komt er het beste in de buurt?

Dit is het probleem:

Maar het wegwerken met een laagje verf is wel legaal? Ik kan me niet voorstellen dat dit niet bewust gebeurd is door de garage/vorige eigenaar...ik ben bang dat zolang de uitlaat niet lek is je weinig hebt om over te discussieren, het is ten slotte een gebruikte auto..
Dat kan natuurlijk wel, maar zo'n techneut ben ik nog niet op auto gebied. Ik ga morgen even langs de garage mischien komen we er samen wel uitIn slechtste geval zelf even de uitlaat onderhanden nemen met temperatuurbestendige verf?
Techneut???daar hoef je toch geen techneut voor te zijn, hup pak je staalborstels en begin weg te werken die zooi. het enige dat je daarna moet weten waar je de verf vandaan moet halen, is niet zo moeilijk dacht ik zo.Dat kan natuurlijk wel, maar zo'n techneut ben ik nog niet op auto gebied. Ik ga morgen even langs de garage mischien komen we er samen wel uitIn slechtste geval zelf even de uitlaat onderhanden nemen met temperatuurbestendige verf?.
Net wat ik dus ook suggereerde, maar wacht idd even het gesprek met de garage af. Als je geen nieuwe uitlaat krijgt, spuiten zij hem misschien wel voor jou?Ik zou hem hittebestendig mat zwart spuiten. Hoe minder je ziet hoe beter het is.