ronald
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Bandenmaat.

za mar 24, 2007 08:03

Ik zal eens kijken naar de ET waarde, maar ze staan zeker niet overdreven breed. Eerder iets naar binnen..

Aanlopen met 215 deden ze niet, ook niet verlaagd, dus dat is geen probleem. Juist omdat de wielen iets naar binnen staan vind ik 215 wel mooi staan..

109 euro is inderdaad niet veel geld voor die band. Gelukkig kan ik zelf bij een garage banden monteren en balanceren dus dat is mijn voordeel! :lol:

Ik ga nog eens even verder zoeken... Ik wil er 4 tegelijk hebben dus even sneupen scheelt al gauw een aardig bedrag. :wink:
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Bandenmaat.

za mar 24, 2007 11:41

Ik zal eens kijken naar de ET waarde, maar ze staan zeker niet overdreven breed. Eerder iets naar binnen..

Aanlopen met 215 deden ze niet, ook niet verlaagd, dus dat is geen probleem. Juist omdat de wielen iets naar binnen staan vind ik 215 wel mooi staan..

109 euro is inderdaad niet veel geld voor die band. Gelukkig kan ik zelf bij een garage banden monteren en balanceren dus dat is mijn voordeel! :lol:

Ik ga nog eens even verder zoeken... Ik wil er 4 tegelijk hebben dus even sneupen scheelt al gauw een aardig bedrag. :wink:
Jij komt toch nogal eens in duitsland (getuige de schamp aan je 75)?
Kijk eens op de duitse Ebay - dan krijg je aardig een overzicht - banden zijn daar een stuk goedkoper....
8)
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

Terug naar “Algemene Technische vragen”