moet een lambdasonde origineel alfa zijn of mag er ook bv een bosch lambdasonde worden ingeplaats
gr huub
Ik heb geen auto met lambdasonderommel gelukkig.het altijd een vriend van een kennis en daar weer een neef vandie heeft een................
O o, jij geeft zeker helemaal nix om de natuur....Ik heb geen auto met lambdasonderommel gelukkig.het altijd een vriend van een kennis en daar weer een neef vandie heeft een................
Jawel hoor. Ik heb plenty onkruid tussen de klinkers.O o, jij geeft zeker helemaal nix om de natuur....Ik heb geen auto met lambdasonderommel gelukkig.het altijd een vriend van een kennis en daar weer een neef vandie heeft een................
Die kan natuurlijk best wel kapot geweest zijn, heb ik ook wel eens met een nieuwe Golden Lodge bougie gehad. Zelf rij ik ook met 2 van die goedkope sensoren in m'n Q4. Maar ook een Bosch bij de groothandel is aardig wat voordeliger als dat je 'm bij de dealer haalt.Lambdasonde zou ik origineel kopen. Een kennis van me heeft ooit eens een universele gemonteerd en kreeg de CO waarde niet meer goed tijdens de APK. Gaf meer aan dan toegestaan. Originele gemonteerd en het probleem was weg. Het aantal draadjes klopten wel.
nee, maar niet iedereen kan in oude zooi.. euh auto's rondrijdenIk heb geen auto met lambdasonderommel gelukkig.het altijd een vriend van een kennis en daar weer een neef vandie heeft een................