alfist for live

centrale deurvergendeling werkt niet goed wat kan het zijn ?

di okt 03, 2006 12:42

hallo bij mijn alfa 14.8V uit 1993 doet de centrale deurvergredeling het niet na een paar keer het contactslot 180 graden geraaite te hebben en dan kan ook ? maargoed dan hoor ik op de helft een klik maar gister naar veel heen en weer bewegen deed hij het opeens weer ongeveer 10x achermekaar goed en later opeens niet meer ?? de alfa dealer zij mij dat er ook imola's waren zonder centrale vergrendeling en die had ik deze is bij mij acheraf ingebouwd en zit minder degelijk in mekaar dan orgineel weet iemand waar het aan kan liggen ik weet het zelf ff niet omdat hij het opeens weer ff een paar keer deed nu doet hij weer niks en je hoort een ligt geluidje van de CV dat hij wel iets doet maar de sloten gaan niet tegelijk open of dicht ??

m.v.g. ruben

BinnemaTS
Member
Member

RE: centrale deurvergendeling werkt niet goed wat kan het zi

di okt 03, 2006 13:07

mijn 33 imola heeft dit ook gehad. Ik heb toen het slotmechanisme (niet het slot/ sleutelgat zelf) vervangen van de bestuurdersdeur. Toen dat eruit was zag ik hoe verroest de boel was en hoeveel speling er was, na vervanging van een beter exemplaar tot op heden geen last meer van gehad!
Afbeelding

Speeder

Re: RE: centrale deurvergendeling werkt niet goed wat kan he

di okt 03, 2006 13:08

mijn 33 imola heeft dit ook gehad. Ik heb toen het slotmechanisme (niet het slot/ sleutelgat zelf) vervangen van de bestuurdersdeur. Toen dat eruit was zag ik hoe verroest de boel was en hoeveel speling er was, na vervanging van een beter exemplaar tot op heden geen last meer van gehad!
Zelfde hier ;)

Terug naar “Algemene Technische vragen”