Heb lange tijd op NON-actief gestaan met m'n Giulia... maar er is terug hoop!

Volledig gereviseerde motor heeft in mei 2005 voorbarig de geest gegeven

Deze is door het revisiebedrijf terug in orde gebracht (enkel kost nieuwe onderdelen gerekend...Thja, volgens mij lag de fout bij hen, maar bewijs het maar eens...)...
Kortom de situatie was op z'n minst gezegd "DEPRIMEREND", maar bon, I'm no quiter... (thank god for Sex, drugs & rock 'n 'roll to kill some time

Anyway, de wagen staat nu bij Juultje, waar de opnieuw gereviseerde motor er terug in zal gezet worden en het chassis volledig terug in orde zal gebracht worden.
enkele vraagjes ivm de zaken die ik aan de wagen wil aanpassen: (deze wagen staat NIET op oldtimerkentekens!)
Ik had al 15" stalen velgen gekocht een jaartje geleden om te laten verbreden... (niet teveel, maar er staan nu 155's op, en het mag toch iets breder).. Kan ik hier prob's mee krijgen om de keuring?
Ook zou ik de wagen willen verlagen (niet teveel, maar een mooi gevulde wielkast moet toch lukken), maar na hier eens duchtig de archieven uitgespit te hebben, denk ik dat ik er maar beter niet aan begin... de 11cm haal ik nooit vrees ik!

Graag wat feedback van Alfisti (zeker de Belgische), en hun ervaringen met het verlagen...Doen of standaard houden?
...GLAD TO BE BACK!!!!!