Link
ALFAROOD RULES !!
Leo.
Ben bang van niet. Rode Alfa`s van 10 jaar zijn allemaal verkleurd als er de 1e lak nog opzit. Als er delen paars zijn doe je er niks meer aan.nou ik heb me een uurtje uitgeleefd op een klein stukje motorkap, paars blijft , wax, cleaner ten spijt.
geen weg terug
opnieuw spuiten dus. auto is van 1997, hebben ze destijds niks geleerd van de 33Ben bang van niet. Rode Alfa`s van 10 jaar zijn allemaal verkleurd als er de 1e lak nog opzit. Als er delen paars zijn doe je er niks meer aan.nou ik heb me een uurtje uitgeleefd op een klein stukje motorkap, paars blijft , wax, cleaner ten spijt.
geen weg terugK...met peren.
inderdaad. Ik heb een profesionele poetsmachine. Maar ik gebruik hem absoluut niet meer voor het claenen aan een 33. Ik heb nog nooit op een auto zo"n dunne laklaag gezien (en gemeten).Met een professinone poetsmachine kun je ook goede resultaten behalen. Let er wel op dat je niet door de lak heen gaat op scherpe randen.
Zijn niet alleen de Alfa's hoor. Kijk maar eens naar rode auto's van andere merken, die zien er na 6 jaar ook niet meer mooi uit.opnieuw spuiten dus. auto is van 1997, hebben ze destijds niks geleerd van de 33Ben bang van niet. Rode Alfa`s van 10 jaar zijn allemaal verkleurd als er de 1e lak nog opzit. Als er delen paars zijn doe je er niks meer aan.nou ik heb me een uurtje uitgeleefd op een klein stukje motorkap, paars blijft , wax, cleaner ten spijt.
geen weg terugK...met peren.