ik heb nog wel wielen liggen van een andere auto namelijk van een mazda 323 15 inch maar ik weet niet hoe groot t gat in het midden van een alfa velg is en of iemand weet of dit past

Toch snap ik het niet waarom je het eerst over velgen hebt (randje van een wiel) en vervolgens doorgaat met de benaming wiel. Het zijn wielen toch?hallo ik ben een alfa 33 aan opknappen maar ik heb geen wielen bij deze auto en ik weet ook niet wat de maten zijn van deze wielen steek en de et waarde wie kan mij helpen aan deze gegevenspassen 15inch wie er onder
![]()
![]()
ik heb nog wel wielen liggen van een andere auto namelijk van een mazda 323 15 inch maar ik weet niet hoe groot t gat in het midden van een alfa velg is en of iemand weet of dit pastwie helpt mij steek van mazda velg ????
Hoezo op alle slakken zout leggen.Toch snap ik het niet waarom je het eerst over velgen hebt (randje van een wiel) en vervolgens doorgaat met de benaming wiel. Het zijn wielen toch?hallo ik ben een alfa 33 aan opknappen maar ik heb geen wielen bij deze auto en ik weet ook niet wat de maten zijn van deze wielen steek en de et waarde wie kan mij helpen aan deze gegevenspassen 15inch wie er onder
![]()
![]()
ik heb nog wel wielen liggen van een andere auto namelijk van een mazda 323 15 inch maar ik weet niet hoe groot t gat in het midden van een alfa velg is en of iemand weet of dit pastwie helpt mij steek van mazda velg ????
PM=Adres van een kenner voor je.
Velgrand+velghart=velg.Toch snap ik het niet waarom je het eerst over velgen hebt (randje van een wiel) en vervolgens doorgaat met de benaming wiel. Het zijn wielen toch?