hè hè eindelijk een alfa romeo forum gevonden.....mijn broer heeft dus afgelopen week een 147 1.6 bj:2002 gehaald met op de teller 80.000 km... hij rijdt perfect maar ik heb toch wat vraagjes...
---- de uitlaat, ja wat kan ik erover zeggen.... de uitlaat vertoont wat roest... het is alsof er een laagje loslaat.... nu heb ik gelezen op dit forum dat ik wat hittebestendige verf kan gebruiken en dat erop kan spuiten... is dat dan wel goed voor de uitlaat?? en hoe weet je nou of het niet tot binnen in de uitlaat is gaan roesten??? en waar kan ik het verf dan kopen??????
---- de versnellingsbak.... als ik of me broer rijden is het ons opgevallen dat ie wat stroef naar z'n 3 schakelt.. als je schakelt hoor je ook alsof ie moeite heeft met het komen in de 3de versnelling je hoort een krakend geluid.... misschien tandwielen??? (dus eigenlijk rijdt ie niet perfect)
---- en hoe zit het met de boordcomputer??? is die te vertrouwen??? wat ik wel s zie is dat de hoeveelheid kilometers die je kan rijden met de brandstof die je hebt heel snel verspringt....
---- en motorolie voor de 147... wat is het beste??? of wat is het meest gebruikte??
dit was het zo een beetje..... hopelijk vinden jullie het niet lastig om deze vragen te beantwoorden....
alvast bedankt....
ps: ME EERSTE POST IS EEN FEIT!!