Je kunt het hart van de 155 schijven uitdraaien, dan passen ze op de naven. maar dan moeten er nog wel spacerplaten tussen de schijven en de naven... En als je dat dan hebt dan moet je nog een adapter maken voor de remklauw die je wilt gebruiken... Ook kun je je draadeinden waar je wielen mee vast zitten niet meer gebruiken, deze worden niet meer vastgehouden door de schijf namelijk...
Het makkelijkste is om fusees van een GTV 6 of 75 TS/Tb/V6 te gebruiken met de bijbehorende klauwen en schijven. Alleen zijn die 5 gaats. Zou de schijven om kunnen boren...
Voor een mooie oplossing kun je schijven van een 155 V6 gebruiken( met spacers en een plaat achter de schijf om de draadeinden in vast te zetten) met klauwen van een Volvo 240 op fusees van een TS/Tb/V6. Dan heb je 284mm schijven met 4 pots klauwen. Is wel veel werk. Hoofdremcilinder moet ook vervangen worden trouwens.
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.