ja 8 klepen en er zitten carbs op, dubbelfoute adv. dus.Overigens een 1.7 ie QV lijkt me ook wat onlogisch? Volgens mij zit er een 1.7 8v met carbs in?
Groet,
Rob
In bepaalde landen (zoals bijvoorbeeld Zwitserland) is er wel een Sprint 1.7 IE uitvoering leverbaar geweest.Overigens een 1.7 ie QV lijkt me ook wat onlogisch? Volgens mij zit er een 1.7 8v met carbs in?
Groet,
Rob
autoweek, schmautoweek. In de type-aanduiding staat godbetert V6, maar wat is het volgens Carbase?Een Sud Sprint 1.7 i.e. QV is dit een boxermotor ? volgens autoweek een 4 in lijn.....
autoweek, schmautoweek. In de type-aanduiding staat godbetert V6, maar wat is het volgens Carbase?Een Sud Sprint 1.7 i.e. QV is dit een boxermotor ? volgens autoweek een 4 in lijn.....
Daar hebben ze Brat M Wurst niet voor nodigStiekem een BM.. motor erin gelepeld???
Het is een 1.7 105 PK motor, het is niet zo zeer dat ze zomaar wat uit het magazijn in elkaar geknutseld hebben, het had meer met de milieu eisen van die bepaalde landen te maken, zie ook : http://alfasud.alfisti.net/asus3e.htmlStiekem een BM.. motor erin gelepeld???Zo'n Zwitserese Sprint IE is dat een 105 pk uitvoering of ook de 118 pk? Die Napolitanen prutsen ook maar wat in elkaar. Kennelijk beetje afhankelijk wat er in het magazijn ligt krijg je de raarste combinaties.
Groet,Rob
Wat is at toch een machtig mooi blok hè!Daar hebben ze Brat M Wurst niet voor nodigStiekem een BM.. motor erin gelepeld???![]()
![]()