Hoi,
zijn de bovenste draagarmen van een 75 nog nieuw te verkrijgen?
Of zijn er mooie vervangers voor in omloop?
Ciao,
Patrick
Habraken... daar wou ik een keer langs om mijn kleppendeksels en zo te poedercoaten... positieve ervaringen?Of ze nieuw te krijgen zijn weet ik niet, maar dat kan een Alfa dealer in z'n PC zien. Of
bij AR-parts bijvoorbeeld.
Je kunt ze ook laten stralen en coaten en dan vervang je meteen de bus en de fusee.
Voor het stralen en coaten is Habraken in Best een heel goed adres.
Mijn originele draagarmen zijn erg dun geworden, op een plek zit er al een klein gat in geroest, vandaar deze vraag.
Klopt als een bus Constantijn, vorig jaar een 75 gesloopt en het jaar ervoor een GTV6 en hadden beiden draagarmpjes die er niet super fris meer uitzagen...Ik heb ook al diverse bovenste draagarmen gezien welke verrot waren, het is dus geen bijzonderheid. Het zou wél bijzonder zijn als de onderste draagarm verrot was....
Zeer positief. Ik weet niet of hij ook doet poedercoaten.Habraken... daar wou ik een keer langs om mijn kleppendeksels en zo te poedercoaten... positieve ervaringen?Of ze nieuw te krijgen zijn weet ik niet, maar dat kan een Alfa dealer in z'n PC zien. Of
bij AR-parts bijvoorbeeld.
Je kunt ze ook laten stralen en coaten en dan vervang je meteen de bus en de fusee.
Voor het stralen en coaten is Habraken in Best een heel goed adres.