Goedemiddag, ik heb een 164 3.0 Super. Auto is technisch op een paar mankamenten na (ruitenwissers, uitlaat, pinkers rechts) in ok staat. Motor draait goed, bak schakelt, auto remt etc.). Buitenkant heeft liefde nodig, alhoewel dat er geen roest is (ook niet onderkant). Paar kleine bubbeltjes. Wel veel krassen, kleine blutsjes, steenslag etc.
Nu ben ik aan het denken: heeft het meer zin om de auto, voor een laag bedrag (auto is nu eenmaal niet veel waard) te verkopen of volledig uiteenhalen, alle interieur/exterieur onderdelen die op een Q4 passen mooi in dozen steken en bijhouden. Dingen zoals motor, interieurs, velgen etc verkopen.
Of is er geen gebrek aan 164 onderdelen en heeft hamsteren geen zin? Niemand heeft een glazen bol, maar ik wou gewoon een rekening maken wat op lange termijn eigenlijk voordeliger is.
Wat is eigenlijk niet uitwisselbaar tussen Q4 - Super buiten de vanzelfsprekende dingen zoals motor/bak/ophanging, mistlapmen etc? Zijn alle interieurdelen exact hetzelfde? Koplampen?
Reden dat ik verkoop overweeg is gewoon plaatsgebrek.
Wat denken jullie?