Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1184
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

Re: Spettacolo sportivo

do jul 14, 2022 11:57

Vind het leuk voor de kids 'een keer mee' te rijden, aan de andere kant heb ik daar persoonlijk niets mee en vind ik het ook een beetje zonde van de baantijd. Zeker nu ze 2x sessies Bambino's hebben ingelast. Ik heb het hier al eerder gezegd: halveer die baantijd anders of doe er iets meer mee zodat de beleving er echt is bij onze nieuwe toekomstige aanwas :D

Bijv. in plaats van Veloce zaterdag afgelasten door minder aanvraag (vind ik niet gek als je die om 16u plant en de ander om 10u oid) die 50min. baantijd kids even bij in de snelle jongens in laten stappen een 8C of 4C (delen baantijd). Dan hebben die rijders er ook nog iets aan: best leuk toch.

Kortom ik ben voorstander van meer opsplitsing van types en minder voor parades en kidsrondjes. Zoek het dan meer in leuke combinaties. Nog een kritische noot: die specials vond ik ook raar: paar echte specials en dan een 4C een gewone MiTo en Giulia etc er bij door? Hoe schrijf ik me daar voor in :? ?
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

sjaaksud
Full Member
Full Member
Berichten: 387
Lid geworden op: za nov 03, 2007 10:57
Locatie: lutjebroek

Re: Spettacolo sportivo

do jul 14, 2022 22:42

Wie heb er een rode body warmer gevonden,helaas erge s laten leggen op zaterdag,al vast bedankt, gr Sjaak.
Eerst komt alfa en dan een hele tijd niets.....

Hans33sw
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2439
Lid geworden op: di aug 11, 2009 20:49

Re: Spettacolo sportivo

vr jul 15, 2022 22:08

Zijn er al foto's ergens online?
'18 Giulietta Super Veloce TCT
'91 33 1.3S
'89 33 16v carbs
'76, '79 & '91 stokbroden

S75K
Newbie
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: di jul 05, 2022 13:58

Re: Spettacolo sportivo

zo jul 17, 2022 21:28

Lekker meegereden met klassiek vrij rijden op de zaterdag. Wat een leuke ervaring! Ging allemaal erg netjes op de baan, geen gele of rode vlaggen, heerlijk doorrijden. Mijn 75 deed het erg goed op straatbandjes en remmetjes, maar reed dan ook niet erg hard :lol: Heb de sessie wel opgenomen https://youtu.be/EKif0PSwWdc.

Heb net als bovenstaande reactie gezocht naar foto's op de site en of facebook van het vrij rijden, maar behalve de squadra Italia sessies heb ik niets kunnen vinden, heel jammer, normaal kom ik (tegen betaling) wel aan een leuk foto-herinnering maar helaas.

Terug naar “Evenementen”