Gebruikersavatar
Evenementen Commissie
SCARB
Berichten: 484
Lid geworden op: do okt 25, 2012 10:52
Contacteer: Website

24 - 31 december: Grote SCARB Eindejaars Droogrit

zo nov 29, 2020 13:08

24 - 31 december: Grote SCARB Eindejaars Droogrit

Afbeelding

Het liefst zouden we met z'n allen een lekker potje sturen door een van de vele prachtige omgevingen die ons land rijk is. Maar het vermaledijde coronavirus maakt het organiseren en het samenzijn dat bij een dergelijke rit hoort onmogelijk.

Voor de puzzelliefhebbers hebben we toch wat te bieden: een droogrit. We hebben er al twee georganiseerd en dat is de deelnemers goed bevallen. De komende feestdagen brengen de meesten van ons waarschijnlijk thuis door. En dan máák je het toch gewoon gezellig? Onder andere door samen deel te nemen aan de Grote SCARB Eindejaars Droogrit.

Meer informatie lees je op de website.
Evenementen: https://www.alfaclub.nl/evenementen
Spettacolo: http://spettacolosportivo.eu
Vragen: https://www.alfaclub.nl/contact/bestuur
(NIET via forumberichten, die komen niet bij de juiste persoon terecht)

Gebruikersavatar
gtj1600
Guru
Guru
Berichten: 1406
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:06
Locatie: klein zundert

Re: 24 - 31 december: Grote SCARB Eindejaars Droogrit

di dec 29, 2020 10:54

toch wel leuk om te doen... :thumbs:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

Gebruikersavatar
gtj1600
Guru
Guru
Berichten: 1406
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:06
Locatie: klein zundert

Re: 24 - 31 december: Grote SCARB Eindejaars Droogrit

ma jan 04, 2021 14:51

net de uitslag en uitleg bekeken... na het organiseren van 11 branato ritten , moet ik bekennen dat ik ook diverse malen de instinkers niet heb gezien :jumping: ... terwijl ik deze meer malen zelf heb toegepast.. :oops:
fietsenpaden , dlw , doorgetrokken lijnen ,een richtings wegen...alles zat er in... ook de hele gemene.. zoals het zwembad... het grijze bordje
kortom.. deze droogrit zat goed in elkaar =D> ... complement voor de uitzetter :thumbs:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

J@n
Newbie
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: do aug 24, 2006 16:13

Re: 24 - 31 december: Grote SCARB Eindejaars Droogrit

do jan 07, 2021 19:43

Zat inderdaad erg goed in elkaar en net als Ad ben ik ook wel in een paar dingen gestonken die we zelf in de Scanato zetten en bij de Branato goed deden. Was erg leuk om te maken en wat mij betreft smaakt het naar meer.

Gebruikersavatar
@PM
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2990
Lid geworden op: vr mar 24, 2006 01:37
Locatie: IRL

Re: 24 - 31 december: Grote SCARB Eindejaars Droogrit

za jan 30, 2021 11:42

Niet veel deelnemers! Ben ik zelf ook schuldig aan geweest, combinatie van tijdgebrek en domweg vergeten :oops:

Afgelopen anderhalve week alsnog mee bezig geweest, 9 of 10 fout:

Kaart 1:
1. De Z van pijl 12 naar pijl 13 opgeschreven, had die kortere route ff gemist (was al blij dat ik ff wat anders had dan die f*cking rondjes :lol: )

Kaart 2:
2.,3.,5.,6. Op weg naar pijl 21 via de F gereden i.p.v. de A, want ik vertrouwde een krabbeltje op weg naar A niet. Leek op een privé-perceel met aan weerszijden een weg. En uiteraard op weg naar pijl 33 hetzelfde verhaal. Dus 1 fout, 4 strafpunten :evil:
4. Langsrijder R glad gemist op weg naar pijl 31

Kaart 3, 4 en 5 foutloos.

Kaart 6:
7. Van de I even niet gezien dat het pootje door de weg staat.
8. Net daarna wel het fietspad gespot, dus de R niet opgeschreven, maar de parallelweg over het hoofd gezien en dus via de Q gegaan.
9. Bij het fietspad verderop feitelijk hetzelfde probleem, parallelweg niet gezien dus een enorme omweg gemaakt via de K en dan wel weer de O.
(10. Een extra X opgeschreven om het stukje rode lijn na de finish mee te pakken en dan toch weer bij het finishbord te komen. Maar ik mag zoveel rondjes rijden als ik wil, dus ook zoveel Xen opschrijven als ik wil, dus geen fout, toch?)

Al met al een leuke rit! Wanneer is de volgende? :mrgreen:
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

Terug naar “Evenementen”