Robert 75 V6

Rallye Amsterdam - Bejing

vr dec 09, 2005 13:33

Halloo allemaal! vandaag zat ik op de A-dam Peking rallye site te kijken en toen zag ik dat er een lichtblauwe Junior Zagato en een Groene en een Bertone aan meedoen! Opzich niet verassend dat iemand die aan een klassiekerrallye meedoet dat met een alfaatje doet, de wegligging en zeer duidelijk aanwezige sportiviteit maakt de keus van ''ons '' merk voordehandliggend. Wat me wel verbaast is dat ik dit nog nooit op dit Forum tegen ben gekomen? Of heb ik gewoon niet goed gekeken???????????? :roll:

Ik hoop dat iemand de Equippes kent, het gaat om de heren Stok- Niebuur in de Bertone
en Heide - v/d Meier in de Zagato ( blauw )
Gerritsen-gerritsen in de tweede Zagato ( groen )

Kent iemand deze Alfisten die de halve wereld gaan rondrijden met deze stukjes italiaanse techniek?

Het is wel leuk om ze met het Forum op de voet te volgen

( zal dit Topic in de zomer misschien een hot item zijn? )

ik heb in ieder geval veel nieuws uit de eerste hand want mijn werkgever rijdt met zijn broer ook mee in deze monsterrallye
in een oldsmobile toronado #-o

Sinus 2600 Spider
Guru
Guru

RE: Rallye Amsterdam - Bejing

vr dec 09, 2005 14:47

Daar gaat een kennis van mij mee als technische ondersteuning. Schijnt toch wel enige voorbereiding te vergen. :roll: Hij is al diverse auto's aan het klaarmaken.
SCARB-Lid: 1719
BMW 520d M
AR Spider 3.2 V6 Q4 Q-tronic (2007)

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Rallye Amsterdam - Bejing

za dec 10, 2005 01:35

Daar gaat een kennis van mij mee als technische ondersteuning. Schijnt toch wel enige voorbereiding te vergen. :roll: Hij is al diverse auto's aan het klaarmaken.
tja met zoveel km's voor de boeg op slechte wegen. centjes zijn dan belangrijk.

mooie fotos bij die dagetappes geeft een goede impressie, zeker die wc-pot bij de rit Baku - Turkmenbashi :roll:

en dit soort beelden zijn natuurlijk geweldig:

Afbeelding

en de restauratie van die peug ziet er ook niet slecht uit

Afbeelding
156

Alfasassie

zo dec 18, 2005 12:53

14 juli dus vrijhouden voor de start :D

Groetjes Saskia

stok&niebuur

di dec 20, 2005 12:52

hallo mede alfarijders,
wij zijn een van de deelnemende teams (ar 2000gtv 1973).
binnekort is onze website operationeel: www.stok-niebuur.nl

groet,
arie stok
harry niebuur

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

di dec 20, 2005 19:37

Arie en Harry, welkom op het forum en bij deze alvast heel veel succes :thumbs:

Krijgen we een seintje als jullie site wordt ge-update?

tis een sprint
Guru
Guru

di dec 20, 2005 23:16

was dit de bertone die bij auto romeo in nootdorp onderhanden genomen werd??

Ciao Sjoerd
Gehad: Sud Sprint
156 foute fiat
33 sw duopenotti :twisted: its alive' its alive :twisted:

Afbeelding

Robert 75 V6

wo dec 21, 2005 12:53

Te gek zeg!!!!!!!!!! leuk dat jullie ook het forum gevonden hebben

Enne, heel veel succes met de voorbereidingen!!!!! Oh ja, als je een mede forummer een groot plezier wilt doen zorg dan dat je VOOR DIE GELE AMERIKAAN BLIJFT!!! Heb ik op mijn werk ook iets om over te lachen :lol: :lol: :lol: :lol:

stok&niebuur

zo feb 05, 2006 14:51

weliswaar niet spectaculair, maar er is enige up-date van onze site www.stok-niebuur.nl.
een byzonderheid die ik jullie niet wil onthouden: ALFA ROMEO NEDERLAND was in het geheel niet geinteresseerd om ook maar iets aan sponsoring te doen voor ons team !!

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

Re: RE: Rallye Amsterdam - Bejing

zo feb 05, 2006 23:03

een byzonderheid die ik jullie niet wil onthouden: ALFA ROMEO NEDERLAND was in het geheel niet geinteresseerd om ook maar iets aan sponsoring te doen voor ons team !!
](*,) ](*,) ](*,)

Tja, een Bert is natuurlijk geen premium sportsedan :roll:
It's not easy, being green (kermit)

Robert 75 V6

vr feb 10, 2006 13:27

in de voorbereidingen van de a-dam peking rally is de wintertrail gereden, wat een groot succes was. Jammer genoeg geen alfaatjes in de prijzen gevallen. Maar evengoed leuk om te volgen geweest. En nu... de grote voorbereidingen voor peking!!!!!!

ben benieuwd :!:

Ezin Rossi
Full Member
Full Member

ma mei 08, 2006 17:47

Stil aan het front...

Arie en Harry hebben zich netjes voorgesteld en ik hun site wel onder de favorieten gezet, maar we hebben nog steeds niks van de Zagato's vernomen :(

Heren deelnemers (of andere insiders), is er nog iets te melden over de voorbereidingen of is er tot de start radiostilte? ;)

wims
Guru
Guru

ma mei 08, 2006 21:39

Onlangs kwam team van Erkel hier langs mijn huis donderen met de Mustang Fastback.....kon dat met geen mogelijkheid "stilte" noemen, goeiendag, wat een brul uit zo'n V8....Dhr. van Erkel is gelukkig ook een Alfa-adept, dus dat zit wel goed!

grtz, wims
Na regen schijnt de zon te komen. (mwah.nl)

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

zo jul 02, 2006 22:57

Aanvraag faillissement voor organisatie rally

AMSTERDAM, vrijdag

Het faillissement voor organisatie van de rally Amsterdam—Peking is aangevraagd. Enkele deelnemers willen een deel van hun geld terug uit de bv Ultimate Events van organisator Jan Vermeer.

Daarmee pakken zich nóg meer donkere wolken samen boven de bijzondere trip naar het verre Oosten met klassieke auto’s waarvoor 35.000 euro per team werd neergelegd.

Kroon
De unieke gebeurtenis, die op 15 juli vanaf de Dam van start moet gaan, zou een kroon op het werk van Vermeer moeten worden. Enkele deelnemers betichten de ondernemer van fraude en ondoorzichtige boekhouding.

Zo blijkt uit ons toegestuurde stukken dat hij 988.000 euro uit de kas heeft gehaald. Een bedrag dat zich slecht laat verdedigen, omdat nog veel zaken zoals het containertransport van de auto’s terug en de vlucht van Baku naar Turkmenbasi niet betaald schijnen. Ook zijn er vraagtekens over de 33.000 euro die Vermeer overmaakte naar zijn dochter en de 101.000 euro die hij overhevelde naar zijn holding.

Mr. J. Pol, advocaat van de deelnemers die hun geld terugwillen, laat weten: „Er zijn twee groepen die belang hebben bij de 455.000 euro die nog over is. Dat zijn zij die doorwillen, en zij die willen stoppen. Die laatste groep mag niet het slachtoffer worden. Laat een onafhankelijke curator recht doen aan alle crediteuren.”

Ondertussen knokken, nadat Vermeer eerder deze week op een zijspoor is gezet, Peter Breedveld en de zijnen door om de prestigieuze rally tóch op de rit te krijgen. „De saamhorigheid groeit tussen tachtig teams dagelijks en ik hoop dat we straks allemaal op de Dam staan voor vertrek. Deze rally is een unicum en mag niet sneuvelen.”

bron: via maserforum de telegraaf
156

Terug naar “Evenementen”