rob extra

Le Mans 2006

vr nov 18, 2005 17:19

:D
Voor liefhebbers door liefhebbers (zonder winstoogmerk, maar met veel enthousiasme) georganiseerd:
Twee unieke autoritten naar de 24 uur van Le mans en Le Mans Classic in juni en juli 2006.
Wil je eens wat anders? Kleinschalig van opzet en met ruimte voor eigen initiatief? Samen met een gezellige groep alfisten? Met je eigen auto naar een onvergetelijk autosport evenement van wereldklasse? Onder het genot van het verblijf in een comfortabel hotel? Met -voor de Classic(s)- begeleiding van een serviceauto met monteurs? En nog veel meer...?
Stuur dan een e-mail naar robecs@cobweb.nl en je ontvangt vrijblijvend de volledige informatie over deze twee vijfdaagse arrangementen.
Wacht niet te lang want vol=vol en er is nog maar een beperkt aantal plaatsen! Laat deze buitenkans niet schieten!

:wink:

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

RE: Le Mans 2006

zo nov 20, 2005 11:46

Jullie hadden dit allicht al door, maar dit is volgens mij een verkapte vorm van reklame voor een nieuw hotel nabij Le Mans.

Het enige wat geregeld is zijn de overnachtingen en maaltijden in het hotel en één verkenningsrit van het hotel naar het circuit.
Al de rest is "op eigen gelegenheid" :?
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

zo nov 20, 2005 11:48

Ojee, de rit naar de classic Le Mans is beter (gezamelijker) geregeld :oops:

Alfasassie

zo nov 20, 2005 22:37

En ik ga mee ;)

Gaaf!
:D

Zeker geen verkapte reclame maar uniek onderonsje met Alfaliefhebbers naar een uniek evenement!

groetjes Saskia

4speed

ma nov 21, 2005 00:04

Jullie hadden dit allicht al door......., reclame voor een nieuw hotel nabij Le Mans.....

Waarom zou een nieuw hotel, nota bene in de nabijheid van Le Mans, op een Hollandse Alfa site gaan adverteren voor de verhuur van kamers tijdens de 24 uur van Le Mans? Het moge bij de insiders bekend worden verondestelt dat alle kamers in de omgeving van Le Mans maanden - en soms een jaar - van te voren zijn uitverkocht en dat de prijzen gedurende dit evenement veelal met 25 tot 50 procent worden verhoogd. Zelfs op de campings is het nog dringen.

O wacht, ik zie het al ......... Antwerpen. Tja.......![/u]

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

ma nov 21, 2005 09:37

Ho!
Dit is voor de classic Le Mans.
Ik zit er wel serieus over te denken hierheen te gaan, met de Blerlina!!
Ik vind de prijs persoonlijk ook wel schappelijk, 300 voor 5 overnachtingen met ontbijt etc. En parkeren goed geregeld met auto op register gezet etc. Mwah, maar ben er nog niet uit. Er werd hiervoor geflyerd op Houten, er zijn maar 35 plaatsen, maar blijkbaar wil t nog niet erg lukken.
Vertel meer Rob! What's up? Ik begrijp dat jullie dit voor de sport doen, of is het zuiver commercieel (niks mis daarmee hoor!)
Heb erover gesproken met de redactie van K&T. wie weet....
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Le Mans 2006

ma nov 21, 2005 14:59

Aangezien Alfaromeocars zijn "fout" meteen ook terug rechtgezet heeft, vind ik deze reactie redelijk overbodig, om niet te zeggen, kinderachtig.
Zeker als eerste posting....Daar staat meestal iets in zoals "hallo ik ben ....enz..."
Weer een fijne bijdrage aan het "nieuwe forum sfeertje" :roll:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

reijnaje
Guru
Guru

ma nov 21, 2005 15:18

Aangezien Alfaromeocars zijn "fout" meteen ook terug rechtgezet heeft, vind ik deze reactie redelijk overbodig, om niet te zeggen, kinderachtig.
Zeker als eerste posting....Daar staat meestal iets in zoals "hallo ik ben ....enz..."
Weer een fijne bijdrage aan het "nieuwe forum sfeertje" :roll:
Ach Michel hij heeft de smilies vast nog niet gevonden :wink:

Maar zijn kennis van de Antwerpenaren is wel goed in ieder geval :twisted:

:lol: :blue_lol: :sick: :^o 8-[ :jumping: :-# ... de smilies heb ik in ieder geval wel gevonden zit de juiste er bij om te laten zien dat ik dit niet meen? [-o<
1983 Alfasud Sprint 16V
1992 Alfa 33 16V

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma nov 21, 2005 16:03

:lol: :blue_lol: :sick: :^o 8-[ :jumping: :-# ... de smilies heb ik in ieder geval wel gevonden zit de juiste er bij om te laten zien dat ik dit niet meen? [-o<

:jumping: :thumbs:

Mocht ie nou Limburger of Groninger of Zeeuw geschreven hebben had ik ook zo gereageerd hoor ;)
En daarbij: in ben GEEN Antwerpenaar. 8)
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

rob extra

ma nov 21, 2005 16:20

Ho!
Dit is voor de classic Le Mans.
Ik zit er wel serieus over te denken hierheen te gaan, met de Blerlina!!
Ik vind de prijs persoonlijk ook wel schappelijk, 300 voor 5 overnachtingen met ontbijt etc. En parkeren goed geregeld met auto op register gezet etc. Mwah, maar ben er nog niet uit. Er werd hiervoor geflyerd op Houten, er zijn maar 35 plaatsen, maar blijkbaar wil t nog niet erg lukken.
Vertel meer Rob! What's up? Ik begrijp dat jullie dit voor de sport doen, of is het zuiver commercieel (niks mis daarmee hoor!)
Heb erover gesproken met de redactie van K&T. wie weet....
Rik
Absoluut niet commercieel maar zuiver liefhebberij en hobbywerk! Na Houten is dit ook de eerste 'reclame' die we er voor maken. Zoals ik al zei: Het is hobbywerk van twee jongens met een (heel) drukke job, vandaar!

Zegt het in ieder geval voort want de kenners weten hoe moeilijk het is om rond Le Mans iets geregeld te krijgen! :D

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

ma nov 21, 2005 16:59

Thanks Michel, jij had het inderdaad direct juist begrepen,
dat zal wel dat vlaams bloed zijn zeker.

Verder valt Antwerpen wel mee, alleen jammer van die Hollanders die allemaal naar de Foocheltjes markt willen :D :P :twisted: :mrgreen: :thumbs:

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

ma nov 21, 2005 17:01

@4Speed: ik vraag me af waarom bij jou geen woonplaats staat. Beetje verlegen misschien?

Alfistroel
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

ma nov 21, 2005 17:21

Verder valt Antwerpen wel mee, alleen jammer van die Hollanders die allemaal naar de Foocheltjes markt willen :D :P :twisted: :mrgreen: :thumbs:
dat was vroeger, tegenwoordig is het eerst metropolis, en daarna lekker op stap.

is goed te doen daar trouwens :D :D

enne le Mans, eerst staat stanford hall en goodwood nog op de planning.
Registerleider 155
alfa155register.nl

Alfa Romeo 155 V6 W.B Bianco Argento
807 Buske voor alle jong
Zakelijk accuding
Ooit:
Alfasud 1.5 TI 82
Alfetta 2.0 83
75 2.0 T.S 87
164 3.0 24V 94
155 2.5 V6 12V 94
33 S.W 1.5 94
33 S.W 1.7 94
155 2.5 V6 W.B 96

matra sports
Guru
Guru

wo nov 23, 2005 19:48

Hoi Rob,

Goed initiatief ! Laat ik dat voorop stellen.
Let wel effe op je taalgebruik jegens donateurs en forumleden als je hier zo out of the blue komt binnevallen 8)
Of ken je Antwerp ?
Veel succes met de arrangementjes :!:

Jos

rob extra

vr nov 25, 2005 14:28

Hoi Rob,

Goed initiatief ! Laat ik dat voorop stellen.
Let wel effe op je taalgebruik jegens donateurs en forumleden als je hier zo out of the blue komt binnevallen 8)
Of ken je Antwerp ?
Veel succes met de arrangementjes :!:

Jos
:? ?????????????????????????
Is deze opmerking niet bedoeld voor degene die deelneemt aan vorenstaande discussie met het forumlid uit Antwerpen? Doel je op de opmerking van 4speed?
Zo ja, diegene ben ik niet, zo nee, dan begrijp ik de opmerking niet!

Rob

Terug naar “Evenementen”