Merijnnieuwenhuis
Full Member
Full Member
Berichten: 326
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 10:16
Locatie: Twello

RE: SCARB 26 augustus: Navigatie en toerrit ScaNaTo

vr aug 24, 2012 14:59

als we niet te brak zijn doen we mee met de 11x3
75

Mito 1.3 volgens nummerbord een JTD

gehad: , fetta, 75 imola, 33 QV S, 75 3.0 QV, 75 1.8 carbs, 155 2.0 16v

Gebruikersavatar
schummi
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 569
Lid geworden op: vr jun 29, 2007 21:49

RE: SCARB 26 augustus: Navigatie en toerrit ScaNaTo

vr aug 24, 2012 15:04

We laten ons niet van de wijs brengen door een buitje,gewoon allemaal komen.
Net wat ad zei een mooie rit die je niet mag missen. :lol:

Gebruikersavatar
0170Spider
Full Member
Full Member
Berichten: 490
Lid geworden op: ma sep 08, 2008 17:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer: Website

RE: SCARB 26 augustus: Navigatie en toerrit ScaNaTo

vr aug 24, 2012 15:58

ach, ik zie ook voordelen: geen zonnebrand moeten smeren, geen stukjes routeboek die uit de auto waaien, werkende sigarettenaansteker 8)

Ik heb er hoe dan ook heel veel zin in! De routeboeken van voorgaande jaren liggen al klaar om nog een keer bestudeerd te worden :-k
Hoezo fanatiek :roll:

Gebruikersavatar
Jens Hoorn
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma jun 04, 2007 17:43
Locatie: Wanneperveen

Re: RE: SCARB 26 augustus: Navigatie en toerrit ScaNaTo

vr aug 24, 2012 23:44

Wij rijden ook weer mee, natuurlijk in de sportklasse.

De navigatrice is nu al :mrgreen: bij de Branato's in vorige jaren niet al te best gescoord.

En weinig drempels, altijd :thumbs:
Aanwezig met de matzwarte?
''Drive tastefully''

Gebruikersavatar
Klaas Jan
Member
Member
Berichten: 136
Lid geworden op: ma jun 02, 2008 23:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer: Website

RE: SCARB 26 augustus: Navigatie en toerrit ScaNaTo

za aug 25, 2012 14:41

Wij zijn er klaar voor, extra hulpmiddelen ingepakt, zoals vergrootglas, liniaaltje met verschillende schaalverdelingen, diverse kleuren arceerstiften.enz..
We hebben er enorm veel zin in en hopen niet weer in de listighiedjes, de addertjes onder het gras te trappen, zoals bij de laatste Branatorit bij ons wel gebeurde.
Ik hoop op een mooie opkomst en veel fanatieke puzzelaars te ontmoeten
En het weer...zoals Ad al zei: Prima Scanato weertje, en daarbij komt, als je altijd op de voorspellingen van de weer goden af gaat durf je zelfs niet meer met de trein te reizen. (deed ik toch al niet, maar ik bedoel maar)
Met vriendelijke groeten Klaas Jan ter Stege
Lid evenementen commissie

Gebruikersavatar
Ron@ld
Member
Member
Berichten: 232
Lid geworden op: di sep 05, 2006 02:03
Locatie: Deventer

RE: SCARB 26 augustus: Navigatie en toerrit ScaNaTo

za aug 25, 2012 20:06

Het weer dat voor morgen voorspeld is, is hetzelfde als wat voor vandaag voorspeld was. Vandaag hebben we maar 1 bui gehad, Dus het zal met het weer morgen wel meevallen. Echt weer om een rit te rijden!
GT 1300 Junior
75 2.0

Gebruikersavatar
Ron@ld
Member
Member
Berichten: 232
Lid geworden op: di sep 05, 2006 02:03
Locatie: Deventer

Re: RE: SCARB 26 augustus: Navigatie en toerrit ScaNaTo

za aug 25, 2012 20:07

als we niet te brak zijn doen we mee met de 11x3
Neem een voorbeeld aan mij, ik ben nu al thuis uit de stad :D . Tot morgenvroeg!
GT 1300 Junior
75 2.0

Gebruikersavatar
Ron@ld
Member
Member
Berichten: 232
Lid geworden op: di sep 05, 2006 02:03
Locatie: Deventer

Re: RE: SCARB 26 augustus: Navigatie en toerrit ScaNaTo

za aug 25, 2012 20:10

Ik heb er hoe dan ook heel veel zin in! De routeboeken van voorgaande jaren liggen al klaar om nog een keer bestudeerd te worden :-k
Hoezo fanatiek :roll:
Toch goed dat we een aantal 'nieuwe' fratsen hebben bedacht. Ik daag jullie uit om foutloos te rijden. Dat is tenslotte maar voor een kleine elite weggelegd...
GT 1300 Junior
75 2.0

Gebruikersavatar
0170Spider
Full Member
Full Member
Berichten: 490
Lid geworden op: ma sep 08, 2008 17:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB 26 augustus: Navigatie en toerrit ScaNaTo

za aug 25, 2012 21:05

Dat is tenslotte maar voor een kleine elite weggelegd...
:jumping:



Toch goed dat we een aantal 'nieuwe' fratsen hebben bedacht. Ik daag jullie uit om foutloos te rijden

pakt toch ook nog even dat Duitse boek over andere "fratsen" erbij :roll:

Gebruikersavatar
Robkg
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2452
Lid geworden op: do apr 21, 2005 20:29
Locatie: Utrecht

Re: RE: SCARB 26 augustus: Navigatie en toerrit ScaNaTo

za aug 25, 2012 22:16

Ik heb er hoe dan ook heel veel zin in! De routeboeken van voorgaande jaren liggen al klaar om nog een keer bestudeerd te worden :-k
Hoezo fanatiek :roll:
Toch goed dat we een aantal 'nieuwe' fratsen hebben beacht. Ik daag jullie uit om foutloos te rijden. Dat is tenslotte maar voor een kleine elite weggelegd...
Man, ik ben nog ziek van sommige instinkers tijdens de nachtrit 2jr terug. :(
La meccanica delle emozioni
Daily: 166 2.4 JTDm 20v Sportronic - 2004 / 916 Spider 2.0 T.S. - 1999
Gehad: Alfa 33, 75, 146, 155 (2x), 156, Volvo 340, 440, Lancia Delta, Kappa Coupe & SW, Mazda MX-5.

Gebruikersavatar
alfa52
Full Member
Full Member
Berichten: 385
Lid geworden op: zo dec 13, 2009 22:18

RE: SCARB 26 augustus: Navigatie en toerrit ScaNaTo

zo aug 26, 2012 12:47

Jongens succes!!!
Ben nog bezig met de rit; Gassen tussen de plassen :wink:

Gebruikersavatar
Mirano
Junior Member
Junior Member
Berichten: 63
Lid geworden op: di jul 22, 2008 19:25

RE: SCARB 26 augustus: Navigatie en toerrit ScaNaTo

zo aug 26, 2012 15:45

Zo, net weer thuis van de rit.....

Prachtige route gereden in een mooie omgeving.
Wij hebben de tourroute gedaan, goed volbracht met alle stempels. De fetta heeft zich prima gehouden.
Ik weet nu ook zeker dat ze waterdicht is :) en met veel water prima blijft rijden. Maar jemig wat een weer! We kregen me toch
een paar stortbuien over ons heen! Zelfs even gestopt omdat we niets meer zagen.

Al met al leuke dag gehad alleen jammer dat het zonnetje er niet was. Is toch gezelliger.

Dank aan de organisatie voor de mooie rit.......top.

Gebruikersavatar
@PM
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2992
Lid geworden op: vr mar 24, 2006 01:37
Locatie: IRL

RE: SCARB 26 augustus: Navigatie en toerrit ScaNaTo

zo aug 26, 2012 20:16

Zo weer thuis, derde rit ooit voor mij bij de SCARB en de eerste met eigen vervoer :lol: Meteen heel aardig gescoord, mede dankzij een wat meer ervaren navigator natuurlijk, Rob bedankt! En sterkte met het verwerken van de nieuwe (en sommige oude) instinkers :lol:

Ook uiteraard de organisatie bedankt voor het uitzetten van een leuke rit in een mooie omgeving. Volgende keer alleen beter weer regelen en voor fatsoenlijke brandstofvoorzieningen zorgen :jumping: Uiteindelijk op de terugweg langs de snelweg een pomp gevonden waar de LPG € 0,849 per liter kostte :schrik:

En natuurlijk ook Autobedrijf Frank Weenink en Grand Cafe Bistro-rant 't Langenbeargh bedankt voor de gastvrijheid :D
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

Gebruikersavatar
Robkg
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2452
Lid geworden op: do apr 21, 2005 20:29
Locatie: Utrecht

Re: RE: SCARB 26 augustus: Navigatie en toerrit ScaNaTo

zo aug 26, 2012 20:28

Zo weer thuis, derde rit ooit voor mij bij de SCARB en de eerste met eigen vervoer :lol: Meteen heel aardig gescoord, mede dankzij een wat meer ervaren navigator natuurlijk, Rob bedankt! En sterkte met het verwerken van de nieuwe (en sommige oude) instinkers :lol:

Ook uiteraard de organisatie bedankt voor het uitzetten van een leuke rit in een mooie omgeving. Volgende keer alleen beter weer regelen en voor fatsoenlijke brandstofvoorzieningen zorgen :jumping: Uiteindelijk op de terugweg langs de snelweg een pomp gevonden waar de LPG € 0,849 per liter kostte :schrik:

En natuurlijk ook Autobedrijf Frank Weenink en Grand Cafe Bistro-rant 't Langenbeargh bedankt voor de gastvrijheid :D
Het verwerken van die instinkers zal nog wel even wat moeite kosten, toch de uiteindelijke klassering is al een hele fijne pleister op de wonden. Het was weer een super rit, ondanks het weer, wat gelukkig niet zo'n probleem was doordat we de auto niet uit hoefden, wel lastig dat we op een bepaald moment niet zeker wisten of we de bordjes langs de kant van de weg wel zouden zien.

Jij ook bedankt voor het mee mogen rijden en je alertheid, heeft toch ook zeker wel een aantal punten gescheeld.

Het was weer een top rit! Ben blij dat ik weer van de partij kon zijn.
La meccanica delle emozioni
Daily: 166 2.4 JTDm 20v Sportronic - 2004 / 916 Spider 2.0 T.S. - 1999
Gehad: Alfa 33, 75, 146, 155 (2x), 156, Volvo 340, 440, Lancia Delta, Kappa Coupe & SW, Mazda MX-5.

Gebruikersavatar
Klaas Jan
Member
Member
Berichten: 136
Lid geworden op: ma jun 02, 2008 23:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer: Website

RE: SCARB 26 augustus: Navigatie en toerrit ScaNaTo

zo aug 26, 2012 21:04

Ronald, Ad, Jan, Rob en Jolijn.

Bedankt voor het uitzetten van de mooie rit, mooie weggetjes en relatief weinig drempels. Weer voldoende instinkers, en uiteindelijk dus weer niet foutloos gereden. Alhoewel een derde plek buiten mededinging is ook best iets om trots op te zijn.
Ook het normaal redelijk eenvoudige visgraat systeem heeft ons deze keer een paar keer de fout ingestuurd, want ja een parallel weggetje moet je wel mee tellen natuurlijk.
Super uitgezet mooie locatie en weer een hoop geleerd.
Wat betreft het weer, Ad had beloofd dat ik de auto niet uithoefde, maar helaas ging mijn rechter ruitrenwisser letterlijk en figuurlijk van zijn stokkie. Dat gebeurde tijdens een stortbui van het calliber die Noach ooit deed besluiten een Ark te bouwen.
Ik dus met één hand een paraplu vast houdend en met de andere vrije hand het ruitenwisser blad gerepareerd, Best lastig overigens. dwz ruitenwisser repareren gelukt, maar het droogblijven wat minder.
Toch een super dag gehad en volgend jaar zijn we er zeker weer bij.
Met vriendelijke groeten Klaas Jan ter Stege
Lid evenementen commissie

Terug naar “Evenementen”