Gebruikersavatar
MartijnGTA
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2229
Lid geworden op: ma dec 22, 2008 15:50
Locatie: Zandvoort

RE: Spettacolo Sportivo 2012: 5/6 mei, inschrijven: nog even

za apr 14, 2012 07:45

Hierbij bevestigen wij de door u gemaakte afspraak op 25.04.12
voor het volgende voertuig: YP-90-DR - ALFA 75
Nu maar hopen dat de APK geen probleem meer is, dan kan de 75 binnenkort weer wat meters maken! 8)
Nu:
156 GTA
156 Crosswagon x2
(SCARB 5781)

Ooit: 156 1.8 SW gaz, Giulietta Multi Air, 75 1.8IE, 155 2.0 16v

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Spettacolo Sportivo 2012: 5/6 mei, inschrijven: nog even

zo apr 15, 2012 10:29

Vandaag (15 april) laatste dag online inschrijven. Daarna alleen nog ter plekke.

Gebruikersavatar
Peter75
Member
Member
Berichten: 120
Lid geworden op: wo mei 04, 2005 12:20
Locatie: emmeloord

RE: Spettacolo Sportivo 2012: 5/6 mei, inschrijven: nog even

zo apr 15, 2012 12:14

Net de 75 nog ingeschreven. :lol:
Zondagmiddag lekker rijden.
Nu, giulia veloce
Gehad A12 ladderwagen
Gehad 159 1.7 turbo
Gehad Brera 1.7 turbo
Gehad 147 2.0ts
Gehad 75 3.0 v6
Gehad 33 1.4

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Spettacolo Sportivo 2012, 5 en 6 mei, TT-circuit Assen

ma apr 16, 2012 15:24

Afbeelding

Ook op deze Italiaanse site duikt het Spettacolo op.

De politie-Alfa's van de Club Lampeggiante Blu die op ons jaarlijkse feestje te gast is, hebben een hele toer voor de boeg. De tocht staat in het teken van www.stopcoloncancer.info van Luc Colemont, geen onbekende binnen de SCARB.

Tonio
Guru
Guru
Berichten: 1733
Lid geworden op: za nov 25, 2006 08:34

RE: Spettacolo Sportivo 2012, 5 en 6 mei, TT-circuit Assen

di apr 17, 2012 00:40

Buitenkansje: bezoekers aan het Spettacolo Sportivo kunnen een fraaie vitrinekast kopen voor een vriendenprijs. :D

Hoe zit dat?
In het kader van 50 jaar Giulia gaan we in één van de pitboxen een expositie inrichten. Met onder meer een indrukwekkende collectie miniaturen en verzamel-items, 7 vitrinekasten vol.
Vitrines zijn vaak erg duur, zelfs om te huren. Om de clubkas te sparen én de bezoekers een buitenkansje te bieden doen we het als volgt. We kopen nieuwe Ikea vitrinekasten, die worden gemonteerd en twee dagen gebruikt tijdens het Spettacolo, en ze worden aan bezoekers verkocht voor de helft van de prijs.
Dit hebben we ook zo gedaan bij het SSAR van 2006, dat was toen een groot succes dat we graag herhalen!

Afbeelding

De vitrines
Het gaat om Ikea vitrines model Detolf. Afmetingen 163 x 43 x 37 cm per stuk ((H x B x D). Voorzien van gehard veiligheidsglas. Met spotje voor verlichting, dat zit er standaard niet in maar dat monteren wij als extra. De afmetingen zijn handig voor transport en voor gebruik in huis. Ideaal om een verzameling uit te stallen of voor gebruik in een winkel of showroom.
De vitrines kunnen ook geplaatst worden op een onderkast of een verhoging, dat gaan we op het SSAR ook doen.
Bij verkoop zijn ze pas twee dagen oud dus nog zo goed als nieuw. Het plan is om zeven stuks te gebruiken, maar afhankelijk van de belangstelling kan het ook meer worden.

De prijs
Nieuwprijs van deze vitrines is € 39,95 per stuk. Daar komt de verlichting nog bij, de totale prijs is € 50,--.
Ze worden verkocht voor € 25,-- per stuk. Dat is een vaste prijs, inclusief de montage. Ook als je meerdere vitrines tegelijk koopt zijn ze € 25,-- per stuk.

Transport
De vitrines zijn beschikbaar op zondagavond 6 mei als het SSAR is afgelopen, dus af te halen in Assen vanaf circa 18.00 uur. Eén of twee stuks zijn in een stationcar met neergeklapte achterbank liggend te vervoeren. We helpen wel een handje met het dicht-tapen van de deur en met het inladen. Als je er nog meer wilt kopen dan kunnen ze het best rechtopstaand vervoerd worden in een flinke bestelwagen.

Reageren
Wil je van dit buitenkansje gebruik maken? Stuur dan s.v.p. zo snel mogelijk een email naar info@alfaclub.nl met vermelding van:
- Naam
- Telefoonnummer(s)
- Donateurnummer (indien SCARB-lid)
- Aantal vitrines.
De aanmeldingen worden behandeld in volgorde van binnenkomst.
Na aanmelding is het niet mogelijk om nog te annuleren. Mocht je er daarna toch van af willen zien, of je bent verhinderd en kunt het SSAR niet bezoeken, dan dien je zelf iemand anders te regelen die de vitrines meeneemt. Eventuele vragen kun je stellen via hetzelfde emailadres.

Hieronder nog wat inspiratie voor thuis; groot effect voor een klein prijsje:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

.

Gebruikersavatar
Slinger
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 567
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 16:36
Locatie: Alkmaar

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2012: 5/6 mei, inschrijven: nog

do apr 19, 2012 12:05

Vandaag (15 april) laatste dag online inschrijven. Daarna alleen nog ter plekke.
Kan je mij vertellen hoe het ter plekke inschrijven in z'n werking gaat? En dit geld ook voor de vrij rijden klasses?
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT !!!
33 16v SW Racer

Andiamo Lesti Fumando Assai
Veni, Vidi, Veloce!

Gebruikersavatar
0170Spider
Full Member
Full Member
Berichten: 490
Lid geworden op: ma sep 08, 2008 17:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer: Website

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2012: 5/6 mei, inschrijven: nog

do apr 19, 2012 12:50


Kan je mij vertellen hoe het ter plekke inschrijven in z'n werking gaat? En dit geld ook voor de vrij rijden klasses?
we hebben op Assen een inschrijfbalie. Deze is op de galerij boven de pitboxen.
Ter plekke inschrijven geldt voor alle onderdelen voor zover er nog plek is. Let wel, voor de sport- en rijstijlverbeteringsklasse kan je je nog steeds vooraf aanmelden, zie hiervoor ook het nieuwsbericht op de website www.alfaclub.nl.
Je meldt je met je SCARB-pas bij de inschrijfbalie, en dan hoor je of er nog plek is en betaal je ter plekke en krijg je te horen hoe en wat.
Nog geen donateur: bij de ingang van het circuit is het Welcome Center en daar kun je ter plekke donateur worden.

Gebruikersavatar
Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2477
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 01:34
Locatie: Heerhugowaard

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2012: 5/6 mei, inschrijven: nog

do apr 19, 2012 18:55

Yes dus met twee Alfetta's. Ga deze weer toevoegen aan de lijst :wink: Kan niemand jou GTV meenemen :lol:

kans is groot dat ik zelf met de GTV kom, en de rode sedan thuis blijft, of Jur moet de rode meenemen ipv de grijze :lol:
Net van Stephen het groene licht gekregen om de witte .... Juul mee te nemen :lol: We gaan zaterdagaaf al naar het altijd mooie Giethoorn, zodat de reis zondag minder lang is. De Juul is uhh iets beter geschikt hiervoor ... Dat en ik wil graag mijn nieuwe vriendinnetje ook aansteken met het Alfavirus en deze vindt ze helemaal geweldig :oops:
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

Gebruikersavatar
Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2477
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 01:34
Locatie: Heerhugowaard

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2012: 5/6 mei, belangrijke info.

do apr 19, 2012 18:58

Ja Kosta, mijn honden gaan altijd en overal mee naartoe.
Op een terrein van weetikhoeveel hectare is geen plek voor wat honden? Bespottelijk!

Wij hadden er een gezellig weekendje weg van willen maken. Dat doen we op Zandvoort ook altijd.
En daar horen onze honden dan ook bij.

De reden waarom SCARB wisselt van circuit is niet mijn keuze, maar ook deze editie zouden we erbij zijn.
Ook al is het in Assen.
Ik vind het jammer, maar wij haken af.

Patrick.
Maarreeh ... regels zijn er toch om gebruiken te worden :roll: Wat was het Italiaanse spreekwoord ook alweer ... het is de schoen die de voet dient te beschermen ?? :roll: :wink: (mijn zegen heb je dus ;-) )
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

Gebruikersavatar
Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 9683
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:11
Locatie: Ja :-)

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2012, 5 en 6 mei, TT-circuit Ass

do apr 19, 2012 23:03

Buitenkansje: bezoekers aan het Spettacolo Sportivo kunnen een fraaie vitrinekast kopen voor een vriendenprijs. :D
Eén of twee stuks zijn in een stationcar met neergeklapte achterbank liggend te vervoeren. We helpen wel een handje met het dicht-tapen van de deur en met het inladen. Als je er nog meer wilt kopen dan kunnen ze het best rechtopstaand vervoerd worden in een flinke bestelwagen.
In 2006 ook twee meegenomen.... even 8 schroefjes los en het past ook in een sedan! rechter rugleuning plat en laden maar. De bijrijd(st)er kan voor die ene keer per jaar best achter de chauffeur zitten. ;) In de Alfetta paste makkelijk 2 kasten. (waarschijnlijk ook wel 4)

(tip ;) )
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Gebruikersavatar
Patrick
Guru
Guru
Berichten: 1161
Lid geworden op: za mar 18, 2006 14:12
Locatie: Nijmegen
Contacteer: Website

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2012: 5/6 mei, belangrijke info.

vr apr 20, 2012 10:32

Ja Kosta, mijn honden gaan altijd en overal mee naartoe.
Op een terrein van weetikhoeveel hectare is geen plek voor wat honden? Bespottelijk!

Wij hadden er een gezellig weekendje weg van willen maken. Dat doen we op Zandvoort ook altijd.
En daar horen onze honden dan ook bij.

De reden waarom SCARB wisselt van circuit is niet mijn keuze, maar ook deze editie zouden we erbij zijn.
Ook al is het in Assen.
Ik vind het jammer, maar wij haken af.

Patrick.
Maarreeh ... regels zijn er toch om gebruiken te worden :roll: Wat was het Italiaanse spreekwoord ook alweer ... het is de schoen die de voet dient te beschermen ?? :roll: :wink: (mijn zegen heb je dus ;-) )
Regels zijn er inderdaad om toegepast te worden, Jurian.
Maar dan wel de regels bij aanvang bekend maken en niet ergens halverwege, dan krijg je dus scheve gezichten.

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....



.

Tonio
Guru
Guru
Berichten: 1733
Lid geworden op: za nov 25, 2006 08:34

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2012, 5 en 6 mei, TT-circuit Ass

vr apr 20, 2012 20:13

Buitenkansje: bezoekers aan het Spettacolo Sportivo kunnen een fraaie vitrinekast kopen voor een vriendenprijs. :D
Eén of twee stuks zijn in een stationcar met neergeklapte achterbank liggend te vervoeren. We helpen wel een handje met het dicht-tapen van de deur en met het inladen. Als je er nog meer wilt kopen dan kunnen ze het best rechtopstaand vervoerd worden in een flinke bestelwagen.
In 2006 ook twee meegenomen.... even 8 schroefjes los en het past ook in een sedan! rechter rugleuning plat en laden maar. De bijrijd(st)er kan voor die ene keer per jaar best achter de chauffeur zitten. ;) In de Alfetta paste makkelijk 2 kasten. (waarschijnlijk ook wel 4)
(tip ;) )
Goede tip Sander, bedankt voor de aanvulling. Het zijn inderdaad geen moeilijke vitrines qua (de-)montage. Dus zelfs wanneer je geen stationcar hebt dan zijn ze op deze manier in elke auto te vervoeren. Wie wil er 1 of meerdere vitrines overnemen? Reacties s.v.p. naar info@alfaclub.nl

.

Gebruikersavatar
Kosta
Guru
Guru
Berichten: 1442
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:40
Locatie: Vlaardingen

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2012: 5/6 mei, belangrijke info.

vr apr 20, 2012 20:59

Ja Kosta, mijn honden gaan altijd en overal mee naartoe.
Op een terrein van weetikhoeveel hectare is geen plek voor wat honden? Bespottelijk!

Wij hadden er een gezellig weekendje weg van willen maken. Dat doen we op Zandvoort ook altijd.
En daar horen onze honden dan ook bij.

De reden waarom SCARB wisselt van circuit is niet mijn keuze, maar ook deze editie zouden we erbij zijn.
Ook al is het in Assen.
Ik vind het jammer, maar wij haken af.

Patrick.
Maarreeh ... regels zijn er toch om gebruiken te worden :roll: Wat was het Italiaanse spreekwoord ook alweer ... het is de schoen die de voet dient te beschermen ?? :roll: :wink: (mijn zegen heb je dus ;-) )
Regels zijn er inderdaad om toegepast te worden, Jurian.
Maar dan wel de regels bij aanvang bekend maken en niet ergens halverwege, dan krijg je dus scheve gezichten.

Patrick.
Zie je het voor je ? 400 bezoekers die allemaal 2 honden meenemen ?
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

Gebruikersavatar
TheoM
Member
Member
Berichten: 115
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:21
Locatie: Rotterdam

RE: Spettacolo Sportivo 2012, 5 en 6 mei, TT-circuit Assen

vr apr 20, 2012 22:03

Hallo,

Ik ben op zoek naar clubleden die het leuk vinden om een verslagje te schrijven over een bezoek aan het Spettacolo of het deelnemen aan een activiteit.

Wie heeft er zin om een stukje te schrijven voor in het Klaverblaadje?

Deadline 15 mei.

Reactie graag naar redactie@alfaclub.nl

Groet,

Theo Meinster
Theo Meinster
Hoofdredacteur van Het Klaverblaadje
2001 Spider 2.0 TS - 1973 GTV2000

Hans33sw
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2439
Lid geworden op: di aug 11, 2009 20:49

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2012: 5/6 mei, inschrijven: nog

vr apr 20, 2012 22:06

mijn nieuwe vriendinnetje
Feli!
'18 Giulietta Super Veloce TCT
'91 33 1.3S
'89 33 16v carbs
'76, '79 & '91 stokbroden

Terug naar “Evenementen”