Gebruikersavatar
tommaso
Guru
Guru
Berichten: 1277
Lid geworden op: wo jan 12, 2005 12:59
Locatie: SweetLake City
Contacteer: Website

RE: SCARB 26 juni: Italia a Zandvoort - nu inschrijven

ma jun 06, 2011 14:42

Vond vanmorgen een mail van Alfa Romeo in de box waarbij je ook kaarten kon bestellen.

Wat betreft rijden op circuit.
Was vorig jaar ook als eerste aan de beurt qua vrij rijden sessie.
Gingen met een redelijke hoeveelheid auto's de baan op maar dat verspreidde zich snel.
Je hebt altijd wel snellere en minder snelle rijders.

Was een briefing vooraf waarbij je dacht ik alleen op de rechte stukken mocht inhalen.
En ja je hebt altijd mensen die denken Schumi te zijn en zich niet aan instructie's houden of de briefing missen.
Had de indruk dat inhalen niet zo'n groot probleem was en iedereen respect voor elkaar had.
Alfa 155 Q4 WB 1995
Alfa GT jtd 2004 Quaife Q2
ex: Alfa 33 1.7 ie 1991 WTCC Q2 - 484.500 km

Originally Posted by Jeremy Clarkson
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.

Gebruikersavatar
olivier
Member
Member
Berichten: 110
Lid geworden op: ma dec 26, 2005 10:06
Locatie: Zoetermeer

RE: SCARB 26 juni: Italia a Zandvoort - nu inschrijven

do jun 09, 2011 15:12

Nu snap ik het niet meer:

Ik heb de entree kaarten via Italia a Zandvoort, de paddock kaarten heb ik aangevraagd via de SCARB, hoe kom ik nou aan het vrijrijden?? Ik heb de organisatie van Italia a Zandvoort gebeld en zei wisten in eerste instantie niet eens dat alfa zou gaan vrijrijden....? Dus hoe schrijf ik me nu in voor het vrijrijden.

Gruss oli4
ALFA 147 GTA

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3274
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 16:58

RE: SCARB 26 juni: Italia a Zandvoort - nu inschrijven

do jun 09, 2011 15:37

Dat zou hier moeten gebeuren:
http://www.alfaclub.eu/italiazandvoort2011.php

Maar je hebt gelijk, het volgens mij niet mogelijk om nu al baantijd te bestellen/kopen.
Dit is slechts een vooraanmelding. Wel nodig om later in aanmerking te komen voor rijden op de baan. Of dat vrijrijden is? Ik denk het niet.
In ieder geval heb ik mijn eventuele plekje vrijgegeven voor een ander als de baantijd voor 10.00u is.

Gebruikersavatar
tommaso
Guru
Guru
Berichten: 1277
Lid geworden op: wo jan 12, 2005 12:59
Locatie: SweetLake City
Contacteer: Website

RE: SCARB 26 juni: Italia a Zandvoort - nu inschrijven

do jun 09, 2011 15:42

Paddockkaarten via SCARB is toegang paddock terrein en parkeren bij de SCARB stand en ook baantijd bij de showsessie van SCARB.
Die laatste moet nog definitief ingedeeld worden door de organisatie begreep ik.
Alfa 155 Q4 WB 1995
Alfa GT jtd 2004 Quaife Q2
ex: Alfa 33 1.7 ie 1991 WTCC Q2 - 484.500 km

Originally Posted by Jeremy Clarkson
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: SCARB 26 juni: Italia a Zandvoort - nu inschrijven

do jun 09, 2011 15:47

Correct.

Waarschijnlijk weten we volgende week hoeveel SCARB leden er op de paddock terecht kunnen en hoeveel daarvan er de baan op kunnen.

Ik ga niets beloven of toezeggen maar op dit moment ziet het er redelijk gunstig uit qua parkeren, al is de groep veel groter dan vorig jaar.

Gebruikersavatar
edwinvanpoeijer
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 851
Lid geworden op: zo sep 11, 2005 14:03
Locatie: Zevenbergen
Contacteer: Website

RE: SCARB 26 juni: Italia a Zandvoort - nu inschrijven

do jun 09, 2011 15:59

Kregen jullie ook meteen de kaarten toegemailed na aanmelding op de Italia a Zandvoort?
Ik heb me ingeschreven maar nog niets ontvangen.
Nu : Alfasud Super 1.3 '79 Bianco Capodimonte
Nu : Giulietta 1.4TB Bianco
Vroeger: Mito, Giulia 1600 Super '67,Spider 2000 Veloce USA '81,156 SW 1.8TS,75 2.0 Twinspark ,146 1.4TS ,75 1.8 Indy ,46 1.6TS ,33 1.4 IE Imola

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: SCARB 26 juni: Italia a Zandvoort - nu inschrijven

do jun 09, 2011 16:32

Die site is af en toe overbelast heb ik het idee. Even afwachten en kijk ook eens in je spambox.

Gebruikersavatar
Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3952
Lid geworden op: do jan 06, 2005 08:55
Locatie: Balen (B)

Re: RE: SCARB 26 juni: Italia a Zandvoort - nu inschrijven

do jun 09, 2011 16:39

Kregen jullie ook meteen de kaarten toegemailed na aanmelding op de Italia a Zandvoort?
Ik heb me ingeschreven maar nog niets ontvangen.
Ik kreeg ze bijna live binnen. Spammap gcontroleerd, neem ik aan?
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
'05 156 1,9 JTD
33 SW corsa
Iets Japans

Gebruikersavatar
edwinvanpoeijer
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 851
Lid geworden op: zo sep 11, 2005 14:03
Locatie: Zevenbergen
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB 26 juni: Italia a Zandvoort - nu inschrijven

do jun 09, 2011 16:56

Kregen jullie ook meteen de kaarten toegemailed na aanmelding op de Italia a Zandvoort?
Ik heb me ingeschreven maar nog niets ontvangen.
Ik kreeg ze bijna live binnen. Spammap gcontroleerd, neem ik aan?
Jep, was het eerste waar ik naar gekeken heb.
Heb wel netjes een bevestigingsmail gekregen met daarin een registratienummer en de melding dat de kaarten binnen enkele werkdagen gemailed zouden worden.
Ik zal ze anders morgen even bellen.
Nu : Alfasud Super 1.3 '79 Bianco Capodimonte
Nu : Giulietta 1.4TB Bianco
Vroeger: Mito, Giulia 1600 Super '67,Spider 2000 Veloce USA '81,156 SW 1.8TS,75 2.0 Twinspark ,146 1.4TS ,75 1.8 Indy ,46 1.6TS ,33 1.4 IE Imola

Gebruikersavatar
0170Spider
Full Member
Full Member
Berichten: 490
Lid geworden op: ma sep 08, 2008 17:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB 26 juni: Italia a Zandvoort - nu inschrijven

do jun 09, 2011 17:40

Kregen jullie ook meteen de kaarten toegemailed na aanmelding op de Italia a Zandvoort?
Ik heb me ingeschreven maar nog niets ontvangen.
Ik kreeg ze bijna live binnen. Spammap gcontroleerd, neem ik aan?
Jep, was het eerste waar ik naar gekeken heb.
Heb wel netjes een bevestigingsmail gekregen met daarin een registratienummer en de melding dat de kaarten binnen enkele werkdagen gemailed zouden worden.
Ik zal ze anders morgen even bellen.
gaat dus op z'n italiaans. Hier gewoon 1 mailbericht met registratienummer én de toegangskaartjes om zelf uit te printen. Site is inderdaad wel eens overbelast: kreeg de mail namelijk drie keer met drie registratienummers. Ik ga die 12 kaartjes niet allemaal gebruiken denk ik :-k

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: SCARB 26 juni: Italia a Zandvoort - nu inschrijven

vr jun 10, 2011 01:29

Giulietta rijders, opgelet!

Alfa Romeo nodigt eigenaren van alle modellen Giulietta, klassiek, youngtimer en modern, van harte uit te parkeren op de eigen Giulietta paddock en om deel te nemen aan de speciale Giulietta vrijrijden sessie.

De Giulietta's vinden een plaatsje op een speciaal gereserveerde Parking A. Het vrij rijden vindt tussen 17:00 en 19:00 uur plaats, met het advies om om 15:00 uur aanwezig te zijn.

Deelname is uitsluitend mogelijk na aanmelding via het speciale webformulier. Gebruik daarbij de inlogcode giulietta2011.

Had je je al aangemeld voor het parkeren/rijden bij de SCARB en heb je de bevestiging en kaarten voor de Giulietta sessie al binnen? Meld je dan even af (per PB) voor de SCARB sessie, dan kunnen we een ander met jouw plekje blij maken.

Afbeelding
Foto: fiatblog.nl

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Foto: velocetoday.com

Gebruikersavatar
Fred164
Member
Member
Berichten: 179
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 20:18
Locatie: Barneveld
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB 26 juni: Italia a Zandvoort - nu inschrijven

zo jun 12, 2011 00:28

Kregen jullie ook meteen de kaarten toegemailed na aanmelding op de Italia a Zandvoort?
Ik heb me ingeschreven maar nog niets ontvangen.
Ja, is een beetje vaag....als je je aanmeld via die link met code die in de mail van Alfa Romeo Nederland staat krijg je idd mailtje terug dat kaarten binnen enkele werkdagen
per mail toegezonden worden.

Ga je direct naar de site van Italia a Zandvoort en schrijf je je in, krijg je kaarten gelijk in de mail :?

gr. Fred
Cuore sportivo
www.alfa164.nl

Gebruikersavatar
ALFAHEIDA
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 21:23
Locatie: Sint Annaparochie
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB 26 juni: Italia a Zandvoort - nu inschrijven

zo jun 12, 2011 09:00

Kregen jullie ook meteen de kaarten toegemailed na aanmelding op de Italia a Zandvoort?
Ik heb me ingeschreven maar nog niets ontvangen.
Ja, is een beetje vaag....als je je aanmeld via die link met code die in de mail van Alfa Romeo Nederland staat krijg je idd mailtje terug dat kaarten binnen enkele werkdagen
per mail toegezonden worden.

Ga je direct naar de site van Italia a Zandvoort en schrijf je je in, krijg je kaarten gelijk in de mail :?

gr. Fred
Mooi systeem! :lol:
-159 1750 Tbi SW Ti
-164 Aut. 3.0 12v

Gebruikersavatar
edwinvanpoeijer
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 851
Lid geworden op: zo sep 11, 2005 14:03
Locatie: Zevenbergen
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB 26 juni: Italia a Zandvoort - nu inschrijven

zo jun 12, 2011 21:46

Kregen jullie ook meteen de kaarten toegemailed na aanmelding op de Italia a Zandvoort?
Ik heb me ingeschreven maar nog niets ontvangen.
Ja, is een beetje vaag....als je je aanmeld via die link met code die in de mail van Alfa Romeo Nederland staat krijg je idd mailtje terug dat kaarten binnen enkele werkdagen
per mail toegezonden worden.

Ga je direct naar de site van Italia a Zandvoort en schrijf je je in, krijg je kaarten gelijk in de mail :?

gr. Fred
Mooi systeem! :lol:
Een echt italiaans systeem :lol:
Afgelopen vrijdag even gebeld en inmiddels de kaarten per email binnen :D
Nu : Alfasud Super 1.3 '79 Bianco Capodimonte
Nu : Giulietta 1.4TB Bianco
Vroeger: Mito, Giulia 1600 Super '67,Spider 2000 Veloce USA '81,156 SW 1.8TS,75 2.0 Twinspark ,146 1.4TS ,75 1.8 Indy ,46 1.6TS ,33 1.4 IE Imola

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: SCARB 26 juni: Italia a Zandvoort - nu inschrijven

di jun 14, 2011 10:31

Uit de info die ik zojuist van de Italia a Zandvoort organisatie ontving:
Toegangsbewijzen en autodoorlaten. U ontvangt per opgegeven auto: één autodoorlaat en twee entreekaarten. Deze ontvangt u per post vóór vrijdag 17 juni aanstaande op het door u aangegeven adres volgens het aanmeldingsformulier. Autodoorlaten moeten worden voorzien van het juiste autokenteken en duidelijk zichtbaar achter de voorruit worden gehangen. Passagiers dienen hun entreekaarten gereed te houden voor controle. Iedere passagier moet een geldige entreekaart kunnen tonen. Extra entreekaarten zijn voor € 15,00 p.p. te koop bij de tunnel.

Verder zullen wij u (1) vrijdag 17 juni aanstaande per mail informeren over alle resterende relevante informatie betreffende uw deelname aan Italia a Zandvoort t.w.:
• Paddockindeling.
• Reglement vrij rijden.
• Tijdschema. (2)
• Voorwaarden deelname vrij rijden.
(1) Die krijg ik thuisgestuurd, verzenden naar de aanmelders doe ik volgende week. Dan weet ik ook hoeveel plaatsen de SCARB toegewezen krijgt. Verwacht ze in ieder geval niet eerder dan woensdag 22/6.
(2) Of het tijdschema afwijkt van het voorlopig tijdschema zoals gepubliceerd in onze evenementenkalender en hoeveel SCARB leden in welke sessie kunnen deelnemen is op dit moment nog niet bekend. Zodra ik meer weet publiceer ik dat hier.

Het mooie is dat bij iedere autodoorlaat twee toegangsbewijzen zitten. Heb je de eerder verkregen toegangsbewijzen daardoor over en zit een ander zonder, dan kan je ze eventueel via dit topic overdragen. De mail niet printen maar doorsturen. Elke barcode wordt overigens maar één keer geaccepteerd dus één mail meerdere keren doorsturen heeft geen zin.
De pagina voor het aanvragen is overigens nog steeds beschikbaar.

Terug naar “Evenementen”