Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6692
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 06, 2009 12:41

Thanx en de rest vd top 3?
Mmm witte die heb ik helemaal niet gezien tijdens mijn keurronde. Was wellicht de toerrit rijden op dat moment?
Nummer twee was een Giulia Spider, maar de kleur is mij even ontgaan (waren er maar twee van).
Nummer drie kan ik me zo niet meer voor de geest halen.

Ben nog het eea aan het uploaden, maar hier alvast KLIKKEN

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
[Edith: We plempen ze hier maar gewoon bij!]
Laatst gewijzigd door Hylke op ma jul 06, 2009 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Xceed '19

Gebruikersavatar
kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3916
Lid geworden op: di dec 28, 2004 16:38
Locatie: Leidschendam

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 06, 2009 14:49

Heerlijk weekend gehad, thanx Roeltje, top geregeld !
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

MilleMiglia
Newbie
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: ma jul 06, 2009 17:19

Re: RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 06, 2009 17:53

...
Op de terugweg reed ik met een treintje 33's mee, maar langs de A12 zijn wij maar even bij het tankstation gestopt om preventief het kapje van de Spider dicht te doen, gezien de dreigende zwarte lucht voor ons, nou, dat was een goede keuze, wat een hoosbiui! Wie was de Spider 916 rijder (zilver) die vlak daarvoor met open kap ons ionhaalde en zwaaide? Heb je het droog gehouden? Ik ben bang van niet.....
Was ik! Normaal gaat het wel goed met de 916 Spider: haarnetje (ook wel windscherm genoemd) op, ramen omhoog en gang erin dan vliegt de regen er wel overheen! Dat was nu ook het plan, maar bij zo'n hoosbui en mensen die voor mijn neus gaan remmen...

Wel wat druppels gepakt dus, maar bij tankstation onder de luifel toch maar even de kap dicht gedaan. Zelf nauwelijks nat geworden, haarnetje was wel nat en hier en daar een druppeltje in het interieur. Maar met die hitte was dat allemaal zo droog.

Zoiets kan de mooie dag niet verpesten. :D

Overigens: enthousiast treintje had je. Leuk!

Gebruikersavatar
Wesley
Full Member
Full Member
Berichten: 269
Lid geworden op: do feb 21, 2008 21:05
Locatie: Enschede

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 06, 2009 17:57

Organisatie bedankt!

Leuke dag en en goed weer!
Ook nog mijn auto gespot op de foto's van Mende 8)

Afbeelding

Groeten Wesley

Gebruikersavatar
Frits
Guru
Guru
Berichten: 1083
Lid geworden op: do feb 10, 2005 21:54
Locatie: Delft
Contacteer: Website

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 06, 2009 19:46

Leuke dag gehad en airco is COOL. Zeker in m'n 90 Afbeelding
Dus ik heb de Duitse 90-registerleider als TomTom naast me gehad, hij vond het ritje te warm in z'n eigen Alfa. Erg grappig Nederlands op z'n Duits.
Verdere bijzonderheden, hij werkt bij http://www.artega.de/ (let op geen Alfa content, maar wel leuk ;-) )

Door omstandigheden m'n fototoestel niet bij me... maar ik vertrouw erop dat Kristal nog wat plaatjes geschoten heeft.
http://www.alfa90register.info" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
joost
Member
Member
Berichten: 226
Lid geworden op: zo mar 06, 2005 13:29
Locatie: ede city

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 06, 2009 22:13

en ook ik sluit me aanbij de vorige sprekers!!!
wat een dag zeg, weer wat leuke neiuwe gezichten leren kennen en met vele weer bij kunnen kletsen!
weer en de locatie waren ook erg goed natuurlijk.
wat een vervelende hobby hebben we toch he!!!

hele dag met de kap van de spider los, laatste stukje op de snelweg idd nog ingehaald door een ferrari 575 spider, wat een apparaat!
wel dreigend weer op de snelweg maar geen regen alleen laatste stukje toe ik bij mij de wijk in reed moest de kap toch wel dicht....


organisatie bedankt.
33 16v s 1992 alfa Rosso
usa spider 1987 nero
156 sw 2.0 jts 2002 blu daytona
159 sw 2.2 jts 2007 alfa rosso
Scarb lidnr 04117

Gebruikersavatar
Alfa eL
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 557
Lid geworden op: di mar 29, 2005 12:35
Locatie: Dordrecht

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 06, 2009 22:33

Ja het was wederom een geslaagde dag gisteren. Het weer zat mee de locatie was mooi, top gewoon dus.

Marley164, bedankt voor het maken van de foto's vanaf het viaduct! Erg leuk om jezelf zo terug te zien.

Erg leuk was het ook om een andere ex-Servizio tegen te komen! Dat had ik nou nooit verwacht. Hoewel deze wat minder uiterlijke kenmerken over had(stopcontact in de bumper bv), was het toch duidelijk: witte 33SW bijna hetzelfde kenteken.

Mooie dag dus,

organisatie bedankt!! volgend jaar hopen we er weer te zijn.
Alfa 33 16V 1994
Alfa 75 TS 1989
Alfa 33 Servizio 1992

Gebruikersavatar
Marley164
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3649
Lid geworden op: do feb 10, 2005 12:35
Locatie: Enschede

Re: RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

di jul 07, 2009 13:35

@Marley164: |euke foto's! Ik heb je zien staan op het viaduct maar dacht dat het 'gewoon' een autoliefhebber was die plaatjes aan het knippen was...... Ik sta er wel mooi op, die foto bewaar ik!



Heel erg bedankt !!! Ik ben zo blij als een kind , want het gebeurt niet vaak dat wij al rijdend worden gefotografeerd . :D

Jammer dat ik je niet heb zien staan , want je had dubbel en dik een plaatje terug verdiend . :wink:

Voor wie de foto in groot formaat wilt heb ik de originele nog op mijn pc staan , stuur me dan maar een PBtje met het mail adres , dan stuur ik ze wel op..

Trouwens graag gedaan hooor , was erg leuk om al dat mooit te horen en zien voorbijkomen op de snelweg :thumbs:
Na: 2 x Alfa 33 , 1 x Alfa 75 , 1 x Alfa 155 , 1 x Alfetta QO , 1 x Alfa 156 en 18 x een Alfa 164... #-o
Nu: Even Alfa loos...

Gebruikersavatar
Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3951
Lid geworden op: do jan 06, 2005 08:55
Locatie: Balen (B)

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

di jul 07, 2009 14:18

Marley, pb! Eindelijk een flitsfoto die ik graag ontvang!
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
'05 156 1,9 JTD
33 SW corsa
Iets Japans

Roeltje 164

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

di jul 07, 2009 14:57

Goedenmiddag allemaal,

Bedankt allemaal voor de complimenten, echter een kwalitatieve locatie als deze verkoopt zichzelf met mooi weer, dan is de invulling een kwestie van peanuts als men met zijn allen is.
Neemt niet weg dat er een mooie opkomst was van alle registers/leiders en de vele clubleden en hun soms schitterende Alfa Romeo's
Bovendien kregen we nog bezoek van een 2500 6C die zomaar onaangekondigd voorbij kwam, verder vond ik persoonlijk de opkomst van de Giulietta 101-750 heel erg leuk, ze waren er met 10 of meer, 2 van hun wonnen ook de 2e en 3e prijs van het Concorso, de 1e Prijs was voor een witte spider 1600 1e type echter de eigenaar was al naar huis.
Op de locatie waren bijna 200 Alfa's gekomen afgelopen zondag.
Zatredag nog de rit nagereden met Theo J. in de JZ, wat een feest :lol: :lol: , nooit eerder in zo'n heerlijke Alfa gezeten, en ik paste er gewoon in met mijn dikke kop :D , helemaal top en de rit was volgens mij ook helemaal mooi in de geweldige omgeving van de Twentse heuvelrug.
Zaterdag was Dion 10 jaar geworden en waren we op tijd al op de locatie, 's avonds een afzakker en op tijd naar bed, nog even gechilled
Volgende dag op tijd wakker en vroeg aan de gang in de ochtendgloren, wat een rust zeg bij dat mooie hotel.
Onze Belse vrinden verwelkomd zondagochtend ( ze hadden me al gemaild dat ze zouden komen, maar ik mocht niks verklappen 8) ), en Andre Prova natuurlijk ook met zijn Belse 164 Q4 echt leuk dat jullie geweest zijn en we weer eens bij konden kletsen en dat trouwens met een hoop mensen want de sfeer was gewoon weg gezellig.
Catering en drankjes/terras op het grasveld vond ik persoonlijk helemaal goed met dit weer, Wilmersberg daar een grote pluim voor.
Jammer het verhaal van vV ( Walter ) met een buurman, kennelijk zijn er dus nog altijd mensen die op zo'n klein weggetje zichzelf niet kunnen beheersen, jammer dat iemand anders dan de dupe van moet zijn ( Ale met zijn 1900 ), men had zich tijdens de puzzelrit al genoeg kunnen uitleven op de kleine weggetjes.
Op de terugweg net even voorbij Utrecht kregen we een bak met water uit de hemel, het leek wel of we aan het waterfietsen waren en even verderop nog een Spider 3 langs de kant van de A-12 om zijn kap dicht te doen, wow, maar gelukkig veilig thuis en zeer voldaan.
Voor het volgende jaar kan ik u mededelen dat we een locatie hebben gevonden die zekers zo mooi, zo niet mooier :lol: 8) en zo ruim is kwa parkeer gelegenheid en de locatie ligt ongeveer 50 km ten Oosten van Utrecht, dus dat is al een heel stuk dichter bij huis voor sommigen onder ons.

Tot volgend jaar.

gr Roel en euuuhhh Theo J. :lol:

Andretti Molletti

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

di jul 07, 2009 15:39

Top Roeltje en leuk dat je er ook plezier in had! :thumbs:


SHOCK :shock:

Degene die onder andere ons van de weg reed op dat smalle weggetje, blijkt kenteken XS BP 13 te hebben... ik vond het al zo vreemd dat hij niet reageerde in dit topic.
We wachten op een plausibele verklaring..... :roll:

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6692
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

di jul 07, 2009 15:42

Onze buren herken ik wel aan het kenteken, maar bij wie hoort dit kenteken?
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Xceed '19

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1184
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

di jul 07, 2009 16:07

Dit zijn de gegevens van dat kenteken. Geen idee wat er precies is gebeurd. Mss is er een goede verklaring?

RDW
kleur GRIJS
Voertuigsoort personenauto
Merk ALFA ROMEO
Handelsbenaming ALFA 75 3.0 U9
Brandstof Benzine

Vervaldatum APK 22-01-2010
Datum aanvang tenaamstelling 29-01-1999

Gr René
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Gebruikersavatar
GTV42.0
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma feb 13, 2006 16:10
Locatie: Noordscheschut

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

di jul 07, 2009 16:16

Ik snap sommige leden niet.Je weet dat er mensen fietsen en lopenen de weg was smal en onoverzichtelijk.
Gebruik je verstand en breng je club niet te schande.
Een paar jaar terug is dit ook met een rit voorgekomen.Wij rijden achter een stel fietsers ook op een smalle weg
en ineens komen er drie Alfa's voorbij alsof het een rallyis en zij om de eerste plaats steden.associaal!!!
GTV6 3.0 DRIVES YOU 2 PASSION!!!!

Gehad.
3x 33
2x 75
1x 155
2x 146
1x Alfetta sedan 2l
1x Alfetta GTV 2l
1x 156 2001
1x GTV6 2.5liter 1985
Nu;
1x 159 SW
1x Alfetta GTV6 3l 1982


database register.
Registerleider Alfetta GT GTV(6) en Giulietta 116

Roeltje 164

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

di jul 07, 2009 16:16

Ging om de buren/ bewoners in de omgeving van het hotel, de beste mensen hadden het helemaal gehad met zo'n dag herrie van auto's op dat kleine weggetje en die andere meneer die de boel ophield s'middags dat was Sander :wink:

Terug naar “Evenementen”