Autowereldforum en die ons vriendelijk uitnodigde om deel te nemen aan een evenement dat hij op Pinsterzondag 2008 organiseert :
Dreamcars .
We waren uiteraard gevleid en na wat over en weer gemail , leek mij dit een mooie gelegenheid om onze club te promoten .
Hij was zelf ook razend enthousiast en alzo geschiedde : Het logo van de SCARB prijkt op de affiche .

Ik heb het leuke maar misschien niet al te makkelijk idee opgevat om van elk type Alfa er eentje ter plaatse te krijgen . Zo kunnen we de mensen laten proeven van de rijke en verscheiden geschiedenis van ons merk . Uiteraard zal er ook gezorgd worden voor een gezellige clubstand met de nodige promotieartikelen .
Het evenement vindt plaats in het pitoreske dorpje Oostrozebeke , gelegen in het heuvelende Westvlaamse landschap waarvan een deel
van jullie al hebben mogen proeven tijdens de Flandrienrit vorig jaar . Het wordt een groot volksfeest met diverse activeiten , zoals de affiche
al laat uitschijnen . Dus voor ieder wat wils !!!
Ik weet dat dit samen valt met de buitenlandrit , maar ik ga er van uit dat niet iedereen deze trip zal maken , dus bekijk ik het als een klein maar
fijn alternatief net over de grens .
Ik heb al een hoopje vrienden bereid gevonden ( tenminste dat hoop ik toch nog

van de geschiedenis in te vullen .
Geinteresseerden kunnen altijd mailen naar debatjesapestaartjehotmailpuntcom .
Alvast bedankt .