Hoi Ronald,
Lekker duidelijk topicje daar op dat aw forum
Kun jij het ff samenvatten
Het is dus op 17/11/2007
hoe laat ?
hoe lang ?
waar ?
en het programma ?
Als mijn collegas het toelaten kom ik misschien ook ff kijken

Ja het is wat rommelig, maar het gaat om het idee..
Ik begreep dat ze morgen zaterdag 17 november om 10.30 verzamelen op de parkeer plaats bij afslag Den Bommel. Daar zijn stoplichten en bij die afslag is een grote carpool plaats met een frietkraam, zichtbaar vanaf de weg. Klinkt ingewikkeld maar is duidelijk als je er komt. Kom je vanaf knooppunt Hellegatsplein dan moet je bij de stoplichten linksaf, kom je vanuit richting Oude Tonge dan rechtsaf.
Even sterke verhalen ophangen en dan is er een tourtochtje over Flakkee, waaronder dus het immer gezellige Herkingen

waar Wims ons trakteert op koffie met appelgebak

(bakt zijn vrouwtje zelf

) en dan wat eten/drinken ergens in Ouddorp. Daarna rijden ze de Brouwersdam op waar wat nagepraat zal worden en ik dacht zelfs wat behendigheids "dingetjes" gedaan worden...
Even voor de goede orde: ik heb er verder niks mee te maken maar zo'n leuk initiatief moet wat mee gedaan worden toch? Ik zal kijken of ik met de 75 kom anders zit ik om een lift verlegen... Of anders de Peus maar weer...
Vanuit de randstad is het maar een eindje rijden dus doe gezellig en kom morgen even langs!!
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971