Zon?

Lieve weergoden

Zie mijn avatarHer en der een mooie wolk in de lucht is ook welkom, geeft veel betere foto's. Zo lang het niet 1 wolk ter grootte van Nederland is...
Op de keper beschouwd heb jij een probleem, niet je auto.Doe maar veel zon en de hele dag droog.
Want zo gauw het nat is op de baan heeft mijn 155 al last van tractieproblemen met accelereren.![]()
I know, en ik vrees dat dat nooit meer goed gaat komen met mijn rechtervoet zolang ik een Alfa onder mijn kont heb.Op de keper beschouwd heb jij een probleem, niet je auto.Doe maar veel zon en de hele dag droog.
Want zo gauw het nat is op de baan heeft mijn 155 al last van tractieproblemen met accelereren.![]()
Je wilt gewoon te graag en houdt je rechtervoet niet in bedwang
![]()
Anticiperen op de omstandigheden, da's 't hele kunstje
Denk ook om je medepassagier heI know, en ik vrees dat dat nooit meer goed gaat komen met mijn rechtervoet zolang ik een Alfa onder mijn kont heb.Op de keper beschouwd heb jij een probleem, niet je auto.Doe maar veel zon en de hele dag droog.
Je wilt gewoon te graag en houdt je rechtervoet niet in bedwang
![]()
Anticiperen op de omstandigheden, da's 't hele kunstje
Maar op het circuit doe ik zeker rustig aan mocht het per ongeluk toch nat zijn, heb geen zin in brokken of grindbakavonturen.