di mar 06, 2007 15:41
Zo verwonderlijk is dat niet, want ik heb hem pas een week! Het was dan ook afgelopen week nog wel even stressen om een GTI Rallytwin ingebouwd te krijgen en de assurantieverklaring rond te krijgen. Maar dat is allemaal gelukt. Normaal rijd ik niet met deze auto historische rally's, daarvoor heb ik mijn Ghia. Maar die ligt sinds de SLS 2006 uit elkaar, al is het eind nu in zicht. Het heeft nogal wat moeite gekost om een motor, versnellingsbak en differentieel voor deze op een Fiat 1500 gebaseerde auto te vinden. Maar ik dwaal af, het is hier immers een Alfa site / forum.
Albert ken ik uit het klassieke rallywereldje. Hij is ook lid van de DHRC, waar ik penningmeester van ben. Hij rijdt volgens mij zeg ik uit mijn blote hoofd met een donkerrode Giulia.
De Berlina heb ik gekocht voor echt erbij: toertochten, vakantie, en omdat de Ghia en mijn dagelijkse auto (nee, ik durf op dit forum niet te zeggen wat dat is, want dan riskeer ik een neqschot) beide tweepersoons sportauto's zijn en ik ook wel een grotere vierpersoonsauto met vier portieren wilde hebben. Al woon ik alleen en zijn mijn zoons al lang de deur uit. De Berlina is exclusiever en mijn vader had hem vroeger - al heeft die ook een Giulia 1300, een Giulia 1600 en een Berlina 2000 gehad.
Ik kom zeker binnenkort dus in Wijk langs. Dit weekeinde niet, want dan rijd ik de Horneland Rally (in een Porsche)
Groetjes
Jacques
Alfa Romeo 147 1,6 Veloce