Net terug uit Geneve! Een leuke rit met de Thema heen en weer gemaakt en gisteravond door de Vogezen doorgestoken naar ons hotel in Frankrijk met een mooie maar vermoeiende verrassing onderweg, sneeuw! Met 40km/h in een sneeuwbui met daarbij mist over de bergpas. Blij dat ik winterbanden had. Later hoorden we (Tommaso en ik) dat code rood voor de pas gegeven was, wat betekent dat? Toen wij daar reden was het nog best te doen maar als het de nacht doorgesneeuwd had....?
De show zelf was interessant, de Spyker Zagato was voor mij toch wel het hoogtepunt van de show, De Lancer EVO10 ook een erg mooie wagen (techniek en carrrosserie) en uiteraard de mooie zwarte 8C Competizione. De Fiats Abarth (eigenlijk gewoon de Abarth, ze stonden ook niet bij Fiat maar vlak bij Ferrari en Maserati) waren ook interessant.
Qua beursdames viel het iets tegen, bij Alfa zijn ze blijkbaar daarop aan het bezuinigen..... maar bij Fiat hadden ze blijkbaar meer smaak

.
Bijna alle Alfa's op de stand stonden er in de kleur rood waarin de 8C oorspronkelijk tentoongesteld was, een zeer mooie kleur!
Een andere topper voor ons was de Koenigsegg, met oa de CCX, wat een mooie wagen, met mooie techniek.
Op de terugweg hebben we nog een trailer met daarop een Giulia en later één met een Bertone gespot, al met al een leuke reis.