Aernoudt
Guru
Guru
Contacteer: Website

Nurburgring 29 + 30 October

zo okt 22, 2006 17:59

Komend week-end is de Ring weer open: Zondag 29 en Maandag 30 october. Ook op Maandag dus en da's wel zo lekker ( lees = lekker rustig ;) )

Nog wat fraaie bolides van dit forum erbij kan nooit kwaad :lol:

Ben er zelf beide dagen om te rijdne; ga vridjag al heen ivm onderbouwen RS-racing onderstel.
* 936 1/2 (822) * http://www.vimeo.com/4510549 *

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Nurburgring 29 + 30 October

ma okt 23, 2006 21:31

De datum staat in mijn agenda.
Ik denk dat ik toch even een dag moet vrijmaken om in ieder geval even te kijken en de sfeer te proeven.
Als ik zondag kom met de 75 Imola, dan kan ik toch wel een paar rustige rondjes rijden zonder een enorme "rij in de weg" te wezen?

Aernoudt
Guru
Guru

ma okt 23, 2006 21:46

De week-ends zijn nu minder druk dan van de zomer. Maandag is echter altijd rustiger ;)
(zeker als het nat is zal de opkomst niet erg groot meer zijn :lol: )

Aernoudt
Guru
Guru

ma okt 23, 2006 21:54

Voor de liefhebber: 2 Rondjes Ring te koop:

http://www.nurburgring.nl/forum/viewtop ... 1812#61812

alfaRob33

Re: RE: Nurburgring 29 + 30 October

ma okt 23, 2006 22:52

Ik denk dat ik toch even een dag moet vrijmaken om in ieder geval even te kijken en de sfeer te proeven.
Als ik zondag kom met de 75 Imola, dan kan ik toch wel een paar rustige rondjes rijden zonder een enorme "rij in de weg" te wezen?

Roy!!! gewoon gaan rijden ik heb mijn eerste rondje verleden jaar gedaan terwijl het wel wat druk was....
dat is zeer goed gegaan........ik had iig niet de indruk dat ik een "sta in de weg was" .......
kijk goed in de spiegels, die brommers komen wel van alle kanten maar als het Nat is zal je daar niet zoveel last van hebben
de enige voorbereiding die ik had was een paar uur achter de Playstation(GT4) en een paar filmpjes die je wel kunt vinden op
http://www.nurburgring.nl/...... gewoon je hoofd koel houden en niet te veel willen
veel plezier op de ring :wink:

Anke

di okt 24, 2006 11:09

FF serieus.....Ga je naar de ring Roy? Ga je echt alleen of ga je onder de hoede van Aernoudt?

RG

di okt 24, 2006 12:15

Kom op Roy, respect voor de Ring is goed, maar zo eng is het allemaal niet, ook niet als het wel druk is. :wink:

Ik ben in augustus geweest in een tamelijk druk weekend, de mooie auto's krioelden als mieren over dat veel te kleine parkeerplaatsje bij de ingang van de Ring, fantastisch om te zien! Zelfs de parkeerplaats en het weiland aan de andere kant van de weg stonden helemaal vol brute bakken. En als de Ring na tijdelijke sluiting door een ongeluk weer open ging, stortten hordes auto's zich als hongerige wolven op de toerit van de RIng. Kortom: druk! Maar ik heb geen moment gedacht: 'bah, was het maar wat rustiger' of 'oh help, wat is het druk op de baan'. Sterker nog, ik denk dat juist door die drukte, door die sfeer, de Ring zo'n onvergetelijke indruk op mij heeft achter gelaten. M.a.w.: ook als het druk is.... who cares! :wink:

Eén ding nog: wel met de SZ gaan hè. Als je niet alleen wil, rijd ik wel met je mee! :lol: :wink:

hmmm, zal ik stiekem ook de GTV6 ook nog even uitlaten op de Ring dit weekend.... =P~

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

di okt 24, 2006 12:37

Kom op Roy, respect voor de Ring is goed, maar zo eng is het allemaal niet, ook niet als het wel druk is. :wink:
Ik ben in augustus geweest in een tamelijk druk weekend, de mooie auto's krioelden als mieren over dat veel te kleine parkeerplaatsje bij de ingang van de Ring, fantastisch om te zien! Zelfs de parkeerplaats en het weiland aan de andere kant van de weg stonden helemaal vol brute bakken. En als de Ring na tijdelijke sluiting door een ongeluk weer open ging, stortten hordes auto's zich als hongerige wolven op de toerit van de RIng. Kortom: druk! Maar ik heb geen moment gedacht: 'bah, was het maar wat rustiger' of 'oh help, wat is het druk op de baan'. Sterker nog, ik denk dat juist door die drukte, door die sfeer, de Ring zo'n onvergetelijke indruk op mij heeft achter gelaten. M.a.w.: ook als het druk is.... who cares! :wink:
Eén ding nog: wel met de SZ gaan hè. Als je niet alleen wil, rijd ik wel met je mee! :lol: :wink:

hmmm, zal ik stiekem ook de GTV6 ook nog even uitlaten op de Ring dit weekend.... =P~
Goed, je hebt mij overtuigd!
De SZ heeft onderhoud nodig. Er zit onbalans in de aandrijfas. En ik wil dat er nog eens goed naar gekeken wordt na mijn vakantieritje van meer dan 3000 km.
Dus dat gaat niet lukken. De 75 of 146 kunnen wel (alhoewel de 146 is van mijn vrouw en die heeft er net € 2000 aan verspijkerd). Dus ik denk dat ik zondag kom met de 75.

Aernoudt
Guru
Guru

di okt 24, 2006 16:49

Als je niet alleen gaat, kan je bijrijder in de spiegels kijken voor je bijvoorbeeld maakt het rijden makkelijker ;)

Reddevil

di okt 24, 2006 19:59

|Hmmm... weinig animo nog?

ik haak af ivm andere bezigheden!

NEXT time better

saluti!
Laatst gewijzigd door Reddevil op vr okt 27, 2006 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Anke

wo okt 25, 2006 15:03

@Roy: Wil wel een verslag van je belevenissen!! :driving:

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo okt 29, 2006 20:40

@Roy: Wil wel een verslag van je belevenissen!! :driving:
Ik heet dan wel geen Roy, maar toch.................
In één woord: geweldig! :driving:
Roy, ik vond het super gezellig en heb nog lekker veel mogen rijden ook! :thumbs:
Je hebt het goed gedaan op de ring je niet gek laken maken door 'veelplegers', die je om de oren vlogen. Maar vorr een standaard 75 1.8ie, met een schrikbarende 122pk en standaard remmen en onderstel ging het naar mijn beleving toch echt snel! :blue_cool:

Die karusel is echt megacool! :shock: :driving:

Bedankt voor de gezellige dag!
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Anke

zo okt 29, 2006 21:18

Klinkt alsof jullie het écht leuk hebben gehad, fijn :!:

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

zo okt 29, 2006 21:26

We waren in het nadeel. :wink:
Met de Imola 1.8 op de Nurbergring.
Op circuit Imola in Italie waren we onverslaanbaar geweest. :roll:

Het was sensationeel 8)
Sander kaartlezen (geen van beide wisten hoe de ring draait en geen van beide heeft ooit eerder op de ring gereden).
Je gaf goed aan waar de scherpe bochten waren dus had ik alle tijd om bij te remmen. Dat maakt het een stuk makkelijker.
Alle paarden die in de Imola zitten hebben we losgelaten :twisted:
En heeeel belangrijk: De dubbele 90 grd bocht naar rechts waar we iedereen zo hard doorheen zagen knallen. Daar zijn we zelf ook met vet piepende banden doorheen gegaan.

Helemaal top dat jij zowel heen naar de Nurbergring als terug naar de Efteling hebt gereden. Daardoor kon mijn rechtervoet goed uitrusten. 8)
In Duitsland hebben we ook de topsnelheid van de Imola even bepaald, hoe hard ging ie ook al weer Sander :?:

@Aernoudt we hebben je rode 3 liter V6 gezien met los stuur en lange stuurnaaf helaas hebben we jou niet mogen ontmoeten.
Alles wat Alfa 75 was had een Nederlands kenteken of was van BS.

Terug naar “Evenementen”