Nog wat fraaie bolides van dit forum erbij kan nooit kwaad

Ben er zelf beide dagen om te rijdne; ga vridjag al heen ivm onderbouwen RS-racing onderstel.
De datum staat in mijn agenda.
Ik denk dat ik toch even een dag moet vrijmaken om in ieder geval even te kijken en de sfeer te proeven.
Als ik zondag kom met de 75 Imola, dan kan ik toch wel een paar rustige rondjes rijden zonder een enorme "rij in de weg" te wezen?
FF serieus.....Ga je naar de ring Roy? Ga je echt alleen of ga je onder de hoede van Aernoudt?De datum staat in mijn agenda.
Ik denk dat ik toch even een dag moet vrijmaken om in ieder geval even te kijken en de sfeer te proeven.
Als ik zondag kom met de 75 Imola, dan kan ik toch wel een paar rustige rondjes rijden zonder een enorme "rij in de weg" te wezen?
Kom op Roy, respect voor de Ring is goed, maar zo eng is het allemaal niet, ook niet als het wel druk is.De datum staat in mijn agenda.
Goed, je hebt mij overtuigd!Kom op Roy, respect voor de Ring is goed, maar zo eng is het allemaal niet, ook niet als het wel druk is.De datum staat in mijn agenda.
Ik ben in augustus geweest in een tamelijk druk weekend, de mooie auto's krioelden als mieren over dat veel te kleine parkeerplaatsje bij de ingang van de Ring, fantastisch om te zien! Zelfs de parkeerplaats en het weiland aan de andere kant van de weg stonden helemaal vol brute bakken. En als de Ring na tijdelijke sluiting door een ongeluk weer open ging, stortten hordes auto's zich als hongerige wolven op de toerit van de RIng. Kortom: druk! Maar ik heb geen moment gedacht: 'bah, was het maar wat rustiger' of 'oh help, wat is het druk op de baan'. Sterker nog, ik denk dat juist door die drukte, door die sfeer, de Ring zo'n onvergetelijke indruk op mij heeft achter gelaten. M.a.w.: ook als het druk is.... who cares!
Eén ding nog: wel met de SZ gaan hè. Als je niet alleen wil, rijd ik wel met je mee!![]()
![]()
hmmm, zal ik stiekem ook de GTV6 ook nog even uitlaten op de Ring dit weekend....![]()
Ik heet dan wel geen Roy, maar toch.................@Roy: Wil wel een verslag van je belevenissen!!