Gebruikersavatar
TiTaTo
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 648
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:08
Locatie: Wilp

RE: BERLINAMEETING UPDATE!!!

ma mar 28, 2005 14:50

@Sjoerd: Mijn 1750 Berlina heeft ook Solexen, met de sproeierbezetting zoals Richard beschijft.

Groetjes, Martijn
Alfa75 1.8 ‘86 -- 1750 Berlina ‘71 -- 159 SW 2.0jtdm '11

Gebruikersavatar
sjoerdb
Full Member
Full Member
Berichten: 280
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 14:24
Locatie: venhuizen

RE: BERLINAMEETING UPDATE!!!

ma mar 28, 2005 17:54

dan ga ik op zoek naar hoofdsproeier 135, en dan nog maar eens kijken wat ie doet op de bank! ff speedcentre of bccp of riel in emmeloord bellen....

oja, stat. sproeier is 50 maar dat zal geen kwaad kunnen, stationair draait ze toch niet veel! \:D/

alvast bedankt, maar dan vindt ik het vreemd dat er bij mij een 150 inzit, waarschijnlijk dus bedoelt voor een latere 2 liter.
een berlina is de limo van de 70tiger jaren!

Berlina addicted
Guru
Guru
Berichten: 1176
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 15:48
Locatie: almere
Contacteer: Website

RE: BERLINAMEETING UPDATE!!!

za apr 02, 2005 23:24

Beste Berlinaliefhebbers!!!!
Hou deze topic in de gaten want morgen (zondag 3-4) of (maandag 4-4) komen we met het definitieve plan mbt. de Berlinameeting van 17-4 mvg. Richard. :driving:
Een Berlinarijder doet het met een vette grijns.

Gebruikersavatar
sjoerdb
Full Member
Full Member
Berichten: 280
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 14:24
Locatie: venhuizen

RE: BERLINAMEETING UPDATE!!!

zo apr 03, 2005 23:51

ik heb vandaag, zondag, de berlina vertegenwoordigd op de puzzel rit in rotterdam, het was een mooie dag en heb best genoten dus het wat jongere en oudere blik! ik hoop echt dat het de 17de door gaat, iets meer betalen zou ik niet eens een probleem vinden!
een berlina is de limo van de 70tiger jaren!

Berlina addicted
Guru
Guru
Berichten: 1176
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 15:48
Locatie: almere
Contacteer: Website

RE: BERLINAMEETING UPDATE!!!

ma apr 04, 2005 21:47

Beste Berlinaliefhebbers. :thumbs:
Zoals eerder belooft hierbij het definitieve programma van de tweede Berlinameeting.
Verzamelen bij mc. Donalds/La place langs de A6 bij almere-Haven Zondag 17/4 om 11.00 uur. voor een kennismaking/kletspraatje/kop koffie (voor eigen rekening) :mrgreen:
Ik heb 11 definitieve aanmeldingen en vier misschien/proberen erdij te zijn (zelfs een misschien uit Noorwegen!!!)

Om ongeveer 1300 uur starten met de toerrit door Flevoland :driving: .Dit is een hele mooie rit die we (Rob Pappot en ik) zelf hebben uitgezet . Wel iets langer dan eerst de bedoeling was.
Ondanks dat er al flink in gesneden is(hij was eerst nog langer) is hij roch nog 96 km lang. Bij rustig rijden doe je er ong. twee uur over. #-o
Hij voert wel door een heel mooi mooi natuurgebied en langs de bataviawerf en langs vliegveld Lelystad en weer terug naar Almere-Haven.
De routebeschrijving wordt zondag ter plekke uitgereikt.
Nou kunnen we twee dingen doen A: ieder voor zich de rit rijden of : B gezamelijk in een groep. Denk hier maar over na ik hoor het wel . we kunnen natuurlijk ook een mix van A en B doen. Mij maakt het niks uit.we zien het zondag wel. :roll:

Als het goed is heeft iedereen waarvan ik weet dat hij/zij een Berlina heeft of zich heeft opgegeven voor het Berlinaregister per e-mail een inschrijfformulier ontvangen.
ALls dit niet zo is laat me het even weten. (Ter informatie ik heb 22 inschrijfformulieren verzonden aan Berlinabezitters dus het begint al goed)

Dan nog het volgende : de eventuele BBQ na afloop.
Deze gaat NIET door. [-X Ik had nl. maar vier aanmeldingen en is dus geen succes.Vind ik overigens geen enkel punt hoor, even goede vrienden. :D :D
Wat we WEL kunnen doen dat we met wat enthousiastelingen gezamelijk na de rit wat gaan drinken in een bar/restaurantje aan het water ,wat op 200 meter van het begin en eindpunt van de rit ligt . Zo heeft iedereen de tijd aan zichzelf , en of we dat met z'n vijven of met z'n twintigen zitten maakt niet uit ,het is maar een idee :?:Ik hoor het wel.

Het kan natuurlijk ook zijn dat Berlinisten zijn die onderweg tijdens de rit even willen stoppen of na de rit meteen huiswaards gaan of zelfs geen behoefte aan de toerrit hebben GEEN PROBLEEM "alles kan ,niks moet" :wink: :wink:

:!: ROUTEBESCHRIJVING NAAR DE MEETING> :!:

A6 komende vanuit richting Amsterdam. :!:
Op A6 afslag 4 (Almere-haven.) Onderaan de stoplichten links af en bij 2e stoplicht rechtsaf

A6 komende vanuit richting Lelystad. :!:
Op A6 afslag 4 (Almere-Haven) onderaan de stoplichten Linksaf en bij 1e stoplicht rechtsaf.

Ik geloof dat ik zo alles heb. als er :?: zijn hoor ik het wel. en mocht me nog iets te binnen schieten lezen jullie het wel. mvg. Richard. :-k
Een Berlinarijder doet het met een vette grijns.

Alfasassie

RE: BERLINAMEETING UPDATE!!!

ma apr 04, 2005 22:21

:!: Pas op dat je de busbaan niet oprijdt per ongeluk :wink: :lol:

Afbeelding

dat kan geld kosten ;)

Groetjes Saskia

Gebruikersavatar
GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2393
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:10
Locatie: Elsloo,Limburg

RE: BERLINAMEETING UPDATE!!!

ma apr 04, 2005 22:23

Kom ik toch gewoon met mijn bus... :wink:
156 Sportwagon , 2003.
GTV 2.0 met Twinspark techniek, 1986.

Berlina addicted
Guru
Guru
Berichten: 1176
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 15:48
Locatie: almere
Contacteer: Website

RE: BERLINAMEETING UPDATE!!!

ma apr 04, 2005 23:00

De situatie vorig jaar was idd verwarrend omdat de toegangsweg naar mc/Donalds/la place van nieuw asfalt werd voorzien. Nu is het klaar en hoeft er niet meer een omweg gereden worden ,Ja en als je nu nog op de busbaan terechtkomt dan is het eigen schuld dikke bult.. mvg. Richard,
Een Berlinarijder doet het met een vette grijns.

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: BERLINAMEETING UPDATE!!!

wo apr 06, 2005 21:55

Als jullie snel zijn.... kunnen jullie zelf in "uniform" :P

Afbeelding

Gewoon gezamenlijk bestellen, één keer verzendkosten en uitdelen op de meeting. Doen!

Gebruikersavatar
sjoerdb
Full Member
Full Member
Berichten: 280
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 14:24
Locatie: venhuizen

RE: BERLINAMEETING UPDATE!!!

wo apr 06, 2005 22:39

maar ik heb een 1750! :jumping:
een berlina is de limo van de 70tiger jaren!

Berlina addicted
Guru
Guru
Berichten: 1176
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 15:48
Locatie: almere
Contacteer: Website

RE: BERLINAMEETING UPDATE!!!

do apr 14, 2005 21:33

Vergeten we het niet? A.S. zondag (de 17e dus)Berlinameeting.We hebben ook een interessant artikeltje gestuurd naar de plaatselijke krant met wat gegevens,ben benieuwd of ze komen.
Even wat anders. Deze meeting is primair bedoeld voor Berlinabezitters, maar dit betekend natuurlijk NIET dat Andere Alfisten NIET welkom zouden zijn,maw. heb je zondag niks te doen ( zowel de VARLN als de SCARB organiseren niks dit weekeind en er is GEEN F1)en het lijkt je leuk kom dan naar Almere mvg. Richard. :D :D
Een Berlinarijder doet het met een vette grijns.

Gebruikersavatar
Egbertone
Guru
Guru
Berichten: 1309
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 06:59
Locatie: Haaglanden

RE: BERLINAMEETING UPDATE!!!

za apr 16, 2005 08:13

Ik ben het in ieder geval niet vergeten!

Wij zijn er, met gepoetste Berlina welke voorzien is van een verse koppeling, drukgroep, druklager én gereviseerde versnellingsbak. Wat een genot, zo'n "verse" vernellingsbak.

Berlinista :thumbs:

Berlina addicted
Guru
Guru
Berichten: 1176
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 15:48
Locatie: almere
Contacteer: Website

RE: BERLINAMEETING UPDATE!!!

za apr 16, 2005 10:13

Hoi Egbert, Fijn te lezen dat het allemaal gelukt is. En wat rijdt dat dan weer lekker he? tot morgen mvg. Richard.
Een Berlinarijder doet het met een vette grijns.

Gebruikersavatar
Tazio Novante
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 671
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 20:10
Locatie: Maarheeze
Contacteer: Website

RE: BERLINAMEETING UPDATE!!!

za apr 16, 2005 11:06

Helaas ben ik er niet bij. Ben de hele dag op de maasvlakte tijdens de truck-trial aan het demo-rijden met een 6x6. Ook leuk. Zal me wel nog netjes gaan inschrijven.

Veel plezier!
De Gouden Koets mag de zomer weer z'n best doen.
De 166D staat met 498K op de klok te wachten op de winter.
De Gulf hangt in 't spit.

Gebruikersavatar
Emilio
Guru
Guru
Berichten: 1023
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:43
Locatie: Almere

RE: BERLINAMEETING UPDATE!!!

za apr 16, 2005 11:26

Ik ben er bij... Met gare achteras.
Dus weet niet hoever ik kom met de toer.
Gelukkig heb ik gisteravond een ander asje gehaald. Volgende week er dus "even" onder hangen...
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

Terug naar “Evenementen”