Allesandro het is deze tijd van het jaar niet echt warm in de karthal, daar komt nog bij dat je maar net een beschermend overalletje krijgt en geen fia gekeurde brandwerende hete raceoveral. doe ik wel aan maar die is van mezelfVoor de meesten onder ons vast ten overvloede, maar toch even een tip: neem een (extra) t-shirt en (korte?) broek mee.
![]()
Het is wel zweten in zo'n race-overhalletje. (of jij bent zo iemand die over de baan rijdt op halve snelheid) En zonder broek of shirt in zo'n pak duiken is ook niet erg fris.En met een dikke trui en broek wil je ook niet in dat pak hoor; het zit in de weg en is veel te warm.
![]()
Moet ik me nog bang gaan maken voor bepaalde figuren? Ik bedoel: zijn er fanaten bij met een niet mis te verstane reputatie of zo![]()
Hoe bedoel je een voor de Alfa-rijders en 1 voor niet-Alfa rijders ofzo?maar er zijn hopelijk wel aparte kleedkamers
Eentje voor personen met 2 en eentje voor personen mer drie Alfa's in hun bezit natuurlijkHoe bedoel je een voor de Alfa-rijders en 1 voor niet-Alfa rijders ofzo?maar er zijn hopelijk wel aparte kleedkamers
En ik moet mezelf thuis verkleden zeker ik heb er maar 1 en het is nog niet mn dagelijkse ook.Eentje voor personen met 2 en eentje voor personen mer drie Alfa's in hun bezit natuurlijkHoe bedoel je een voor de Alfa-rijders en 1 voor niet-Alfa rijders ofzo?maar er zijn hopelijk wel aparte kleedkamers![]()
![]()
![]()
Dedju ik ben gelukkig met mijnen derden en zo fier als ne gieter ...
Kristal
Weeral een verkleedpartijtje ?En ik moet mezelf thuis verkleden zeker ik heb er maar 1 en het is nog niet mn dagelijkse ook.
Weeral een verkleedpartijtje ?Ik niet meer hoor, deze keer !
Ooooh, dan mag ik bij Kristal in de kleedkamer!Eentje voor personen met 2 en eentje voor personen mer drie Alfa's in hun bezit natuurlijkHoe bedoel je een voor de Alfa-rijders en 1 voor niet-Alfa rijders ofzo?maar er zijn hopelijk wel aparte kleedkamers![]()
![]()
![]()
Dedju ik ben gelukkig met mijnen derden en zo fier als ne gieter ...
Kristal
Ooooh, dan mag ik bij Kristal in de kleedkamer!![]()
Transaxlekes vergelijken Sander
![]()
![]()
![]()
Kristal
Transaxlekes vergelijken Sander
![]()
![]()
![]()
Kristal
Ik ook dan?Ik heb drie transaxlekes![]()