Ik neem mn eigen uitzicht meeZat gister nog even op het terras voor de 3 gezusters, weer eens ernstig gezellig ^^ . Maar op de kermis was het relatief rustig. Genoeg mooie meiden te spotten daarzo hoor
Nope, mijn 'partner in crime' zit daar achterEdit: had toevallig vandaag nog een brief van de SCARB onder mn wisser, over de Pronkjewailrit, Dinky zelf geplant? ^^
:Zat gister nog even op het terras voor de 3 gezusters, weer eens ernstig gezellig ^^ . Maar op de kermis was het relatief rustig. Genoeg mooie meiden te spotten daarzo hoor
Als mijn vriendin zo zou zijn, zou ze mijn vriendin niet meer zijnJa ik niet, zit alleen maar te zeuren dat ik te hard rijd, of dat de radio te hard staat, en of het raampje wat omhoog mag, of wat naar benedenIk kom zelf uit Appingedam, dus ligt precies op de route ^^ en mijn oom gaat misschien ook mee, komt uit Uithuizermeeden, allemaal lekker dichtbij!! Heb wel 16 mei mn verjaardag te vieren ^^ .. We shall see.
Edit: had toevallig vandaag nog een brief van de SCARB onder mn wisser, over de Pronkjewailrit, Dinky zelf geplant? ^^
Vrouwen zijn rare kerels.Als mijn vriendin zo zou zijn, zou ze mijn vriendin niet meer zijnJa ik niet, zit alleen maar te zeuren dat ik te hard rijd, of dat de radio te hard staat, en of het raampje wat omhoog mag, of wat naar benedenIk kom zelf uit Appingedam, dus ligt precies op de route ^^ en mijn oom gaat misschien ook mee, komt uit Uithuizermeeden, allemaal lekker dichtbij!! Heb wel 16 mei mn verjaardag te vieren ^^ .. We shall see.
Edit: had toevallig vandaag nog een brief van de SCARB onder mn wisser, over de Pronkjewailrit, Dinky zelf geplant? ^^![]()
Raampje doet ze zelf maar open/dicht en radio kan ze ook prima zelf bedienen, verder rij ik en doe dat op mijn manier (tenzij iemand zich onveilig voelt, dan rij ik wel rustiger).
Maar mn uitzicht is niet mn vriendin, wel een vriendin. Niet dat het uitzicht er minder van wordt