Gebruikersavatar
Patrick
Guru
Guru
Berichten: 1161
Lid geworden op: za mar 18, 2006 14:12
Locatie: Nijmegen
Contacteer: Website

RE: SCARB 1 - 2 november: aanwezig op Auto Moto Italia

zo nov 09, 2008 00:55

Ik heb begrepen dat dit de Laatste AMI was. (uit betrouwbare bron) De bedoeling is om
een nieuw Italiaans autofestival te starten in 2009.
Daar moet de AMI in opgaan.

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....



.

bert
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2261
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:21

RE: SCARB 1 - 2 november: aanwezig op Auto Moto Italia

zo nov 09, 2008 12:05

Sommigen zullen er lacherig op reageren maar ik verwacht dat meer nadruk op lifestyle komt. Dezelfde organisator van het AMI heeft veel succes met deze formule (British Car & Lifestyle) waar veel spullen waarin ook vrouwen zijn geinteresseerd worden aangeboden.
They say that a true enthusiast will praise a car for it’s faults, that’s what makes them good; they have personality.

Gebruikersavatar
Patrick
Guru
Guru
Berichten: 1161
Lid geworden op: za mar 18, 2006 14:12
Locatie: Nijmegen
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB 1 - 2 november: aanwezig op Auto Moto Italia

zo nov 09, 2008 16:35

Sommigen zullen er lacherig op reageren maar ik verwacht dat meer nadruk op lifestyle komt. Dezelfde organisator van het AMI heeft veel succes met deze formule (British Car & Lifestyle) waar veel spullen waarin ook vrouwen zijn geinteresseerd worden aangeboden.
Dat is inderdaad wat ik begrepen heb. Hoort lekkere handgemaakte pasta ook bij lifestyle? Of mozzarella met tomaatjes? Lekker eten op
zo'n heerlijk luie Romeinse sofa is namelijk helemaal mijn lifestyle. \:D/ Zeker als er ook nog mooie 105-jes te zien zijn.
Ik vindt het best leuk als er een combi wordt gemaakt, mijn vrouw heeft het na een uurtje auto's kijken meestal wel gezien.
Laten we maar eens afwachten waarmee we ons kunnen laten verrassen is 2009.

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....



.

Gebruikersavatar
zegveld
Full Member
Full Member
Berichten: 447
Lid geworden op: vr nov 30, 2007 16:48
Locatie: Leiden
Contacteer: Website

RE: SCARB 1 - 2 november: aanwezig op Auto Moto Italia

di nov 11, 2008 13:37

Laten ze dan gelijk een Italiaans ballenbad organiseren! Kan ik de volgende keer lekker rustig rondlopen :?

Terug naar “Evenementen”