mooi met die gele koplampen

ik ken hem wel , is een stille' op het forum hier volgens mij.van wie is die 33?
Ik zag de Beemer al aankomen ja![]()
Floor!
netjes om het hoekje geparkeerd he..... T was geen Alfa weer, dus met de Beemer....
Was weer ouderwets leuk. Toch vraag ik me elke keer weer af wie wie van het forum is....
Nog veel mensen naar de SHB geweest?
Vandaag ook geweest met de QV, samen met mijn broer , jasje gescoort voor 20 euries![]()
en wat kleine dingetjes waar ik al een tijdje naar opzoek was,
Voor de rest een geslaagde dag met als hoogte punt die hele mooie rode Es 30 in de showroom,
man wat een geile kar !![]()
Groeten Tymen QV
Het bloed kruipt toch.......gezellig even met Louis sr staan praten en technische gegevens uitgewisseld wat betreft race 33's.
Gave 33 Louis en Louis
Wat mij opviel bij die rode SZ dat het gelimiteerde nummer plaatje ontbrak bij de cardan trein thv de versnellingspook,Ik heb er met Roy nog even heel serieus naar staan kijken (bedankt Roy! ik ben weer een stuk SZ-wijzer geworden!), maar welbeschouwd is-ie zo mooi niet, hoor... Ik ga nog heel vaak heel scherp naar een SZ kijken om een goed exemplaar te leren herkennen, want dat er ooit een komt is zeker.
Voor de rest een geslaagde dag met als hoogte punt die hele mooie rode Es 30 in de showroom,
man wat een geile kar !
Die Ghibli? Twaalf en een half mille toch?Floor!
Ha!
We waren de roest aan het aanschouwen op het voorscherm. Toch nog 17 mille kosten dat ding.....