Wie zegt dat het geen succes mag worden?Sorry maar ik vind het in en in triest aant worden!!
Wij zetten iets moois op en nu weet één iemand het voor een hele hoop mensen ineens minder aantrekkelijk te maken..
Velen zullen nu lezen, ach weer zo'n topic en dus deze meeting niet serieus nemen.. dit terwijl er achter de schermen al een hoop werk vezet is...
Natuurlijk snap ik het dat er soms onduidelijkheden zijn, maar moet dat nou meteen zo aanvallend en afdwingend weggezet worden?
Negeren is de andere optie, maar er is (begrijpelijk) altijd wel iemand die reageert..wederom een escalatie in een o zo goed bedoeldt topic..
5 sterren meneer: Het werk van vele vrijwilligers, de inzet van hen.... is daar nog respect voor?
U mag komen, meedoen en wordt zoals al geschreven tzt op de hoogte gebracht. Uw deelname zonder BBQ stelt verder geen eisen aan stortingen etc.. ook dat stond er m.i. duidelijk?
Mocht het niet duidelijk geweest zijn dan bied ik u mijn excuss aan voor het ongemak.
Ik vind het jammer dat het zo moet lopen... ik hoop dat we dit samen weer een positive draai kunnen geven, voor de overige vrijwilligers die een hoop werk verzetten, maar vooral ook voor alle forummers die dit lezen en die komen gaan op de a.s. 4e forummeeting die desondanks natuurlijk een spetterend succes gaat worden!!!
Mooi Dick, neem ik de 1/87 voor je mee
juist 5 sterren op de BBQ (wel lang er op want zal wel erg taai zijn maar dat zal wel lukken met z'n allenHelaas, ik kom dat weekend net terug van vakantie dus effe geen BBQ dan. Ik wil wel effe kwijt dat "meneer 5 sterren" een beetje lijkt op mijn accountant. Als je alles tot op de letter uitspit heeft ie misschien soms wel een beetje gelijk. Maar verdikke zeg we doen het toch allemaal voor lol?
Het is zooooo makkelijk op en aanmerkingen te hebben, maar misschien kanje beter iets positiefs doen zoals helpen bij de organisatie ofzo. Hoewel ik denk dat ze daar niet echt op zitten te wachten. De rest van jullie veel fun gewenst, en eeehhhhhh die Piet Hein tunnel daar kan je GEWELDIG tunnelbrullen.
Nix geen 5 sterren op mijn BBQ..., al die zooi die je er van krijgt...
juist 5 sterren op de BBQ (wel lang er op want zal wel erg taai zijn maar dat zal wel lukken met z'n allen)
juist 5 sterren op de BBQ (wel lang er op want zal wel erg taai zijn maar dat zal wel lukken met z'n allen)
, 5 sterren in zijn bril en naaktzwemmen in de gracht, ken ie krijgen
Ach Pimmetje neem het toch allemaal niet zo zwaar op. Jij en ik weten toch wie de waren Helden zijn.Nix geen 5 sterren op mijn BBQ..., al die zooi die je er van krijgt...
Oh ja, en ook dit nog: Met dreigementen moet je bij mij niet aankomen. Je ontsiert naar mijn mening het forum heftig dat ik het ook nog eens serieus zal nemen.
Waarvan akte.
Oh ja, en ook dit nog: Met dreigementen moet je bij mij niet aankomen. Je ontsiert naar mijn mening het forum heftig dat ik het ook nog eens serieus zal nemen.
Waarvan akte.