Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Alfa FORUM MEETING AMSTERDAM 3 september

di jul 25, 2006 21:19

Even het sticky-logootje weer geel maken voor iedereen ... :whistle:

*****5Sterren*(6)

Re: RE: Alfa FORUM MEETING AMSTERDAM 3 september

wo jul 26, 2006 11:30

Sorry maar ik vind het in en in triest aant worden!!
Wij zetten iets moois op en nu weet één iemand het voor een hele hoop mensen ineens minder aantrekkelijk te maken..
Velen zullen nu lezen, ach weer zo'n topic en dus deze meeting niet serieus nemen.. dit terwijl er achter de schermen al een hoop werk vezet is...

Natuurlijk snap ik het dat er soms onduidelijkheden zijn, maar moet dat nou meteen zo aanvallend en afdwingend weggezet worden?
Negeren is de andere optie, maar er is (begrijpelijk) altijd wel iemand die reageert..wederom een escalatie in een o zo goed bedoeldt topic..

5 sterren meneer: Het werk van vele vrijwilligers, de inzet van hen.... is daar nog respect voor?
U mag komen, meedoen en wordt zoals al geschreven tzt op de hoogte gebracht. Uw deelname zonder BBQ stelt verder geen eisen aan stortingen etc.. ook dat stond er m.i. duidelijk?
Mocht het niet duidelijk geweest zijn dan bied ik u mijn excuss aan voor het ongemak.

Ik vind het jammer dat het zo moet lopen... ik hoop dat we dit samen weer een positive draai kunnen geven, voor de overige vrijwilligers die een hoop werk verzetten, maar vooral ook voor alle forummers die dit lezen en die komen gaan op de a.s. 4e forummeeting die desondanks natuurlijk een spetterend succes gaat worden!!!
Wie zegt dat het geen succes mag worden?
Ik lees alleen merkwaardige berichten. Ik mag op het springkussen etc. Wat een stijl...

Nee, je hebt wel gelijk Moletti: Het is ForumMeetingOrganisatie, niet ForumMeetingAmsterdam. Vanaf nu zullen deze drie mannen alle forum meetings organiseren, dus niet alleen deze? Mooi geregeld dus..

Groet

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

wo jul 26, 2006 23:01

Even update: m'n navigatie werkt weer, TomTom is óm jeee wat kunnen die moeilijk doen (via email) als je een particulier een "nieuwe" 2e handse pda koopt, ze blijven zeuren om een aakoopnota :twisted: , de tel. helpdesk is weer wél top na wat praat over gekrackte software :wink: Kermit does 020 \:D/
It's not easy, being green (kermit)

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

do jul 27, 2006 15:58

Mooi Dick, neem ik de 1/87 voor je mee :D
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

do jul 27, 2006 22:48

Mooi Dick, neem ik de 1/87 voor je mee :D
:oops: die was ik al -bijna- helemaal vergeten :wink:
It's not easy, being green (kermit)

Wouter2000

vr jul 28, 2006 21:29

Helaas, ik kom dat weekend net terug van vakantie dus effe geen BBQ dan. Ik wil wel effe kwijt dat "meneer 5 sterren" een beetje lijkt op mijn accountant. Als je alles tot op de letter uitspit heeft ie misschien soms wel een beetje gelijk. Maar verdikke zeg we doen het toch allemaal voor lol?
Het is zooooo makkelijk op en aanmerkingen te hebben, maar misschien kanje beter iets positiefs doen zoals helpen bij de organisatie ofzo. Hoewel ik denk dat ze daar niet echt op zitten te wachten. De rest van jullie veel fun gewenst, en eeehhhhhh die Piet Hein tunnel daar kan je GEWELDIG tunnelbrullen.

Rees-Cees

vr jul 28, 2006 21:43

Helaas, ik kom dat weekend net terug van vakantie dus effe geen BBQ dan. Ik wil wel effe kwijt dat "meneer 5 sterren" een beetje lijkt op mijn accountant. Als je alles tot op de letter uitspit heeft ie misschien soms wel een beetje gelijk. Maar verdikke zeg we doen het toch allemaal voor lol?
Het is zooooo makkelijk op en aanmerkingen te hebben, maar misschien kanje beter iets positiefs doen zoals helpen bij de organisatie ofzo. Hoewel ik denk dat ze daar niet echt op zitten te wachten. De rest van jullie veel fun gewenst, en eeehhhhhh die Piet Hein tunnel daar kan je GEWELDIG tunnelbrullen.
juist 5 sterren op de BBQ (wel lang er op want zal wel erg taai zijn maar dat zal wel lukken met z'n allen :wink: )

Roeltje 164

vr jul 28, 2006 22:06

juist 5 sterren op de BBQ (wel lang er op want zal wel erg taai zijn maar dat zal wel lukken met z'n allen :wink: )
Nix geen 5 sterren op mijn BBQ..., al die zooi die je er van krijgt... :P , 5 sterren in zijn bril en naaktzwemmen in de gracht, ken ie krijgen :biggrin:

*****5Sterren*(6)

do aug 03, 2006 11:38

Erg kinderachtig allemaal...

*****5Sterren*(6)

do aug 03, 2006 11:47

Nix geen 5 sterren op mijn BBQ..., al die zooi die je er van krijgt... :P , 5 sterren in zijn bril en naaktzwemmen in de gracht, ken ie krijgen :biggrin:

Oh ja, en ook dit nog: Met dreigementen moet je bij mij niet aankomen. Je ontsiert naar mijn mening het forum heftig dat ik het ook nog eens serieus zal nemen.
Waarvan akte.

Rees-Cees

do aug 03, 2006 15:14

Oh ja, en ook dit nog: Met dreigementen moet je bij mij niet aankomen. Je ontsiert naar mijn mening het forum heftig dat ik het ook nog eens serieus zal nemen.
Waarvan akte.
Ach Pimmetje neem het toch allemaal niet zo zwaar op. Jij en ik weten toch wie de waren Helden zijn.

Vriend.

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

do aug 03, 2006 15:26

"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Roeltje 164

do aug 03, 2006 17:32

Waarvan akte.

Ach....

capo
Junior Member
Junior Member

vr aug 04, 2006 11:56

Geachte dames en/of heren,

Ik denk dat ik namens vele schrijf met het verzoek of deze discussie kan
Stoppen.

Laten we elkaar weer met respect gaan behandelen.

Ik denk dat ieder het beste met dit forum voor heeft, maar ieder op zijn
Eigen manier.

Toen ik mijn eerste postings plaatste was de eerste ervaring ook niet
Erg positief, maar gelukkig snel opgelost.
(misschien mijn eigen fout: heb me nooit voorgesteld)

Mijn verzoek is dan ook laat ieder in zijn waarde !!!!!!!!!!!!

:idea:

Terug naar “Evenementen”