bert
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2261
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:21

RE: 12.-14.08.2005 Oldtimer Grand Prix - Nurburgring

za aug 20, 2005 14:09

Op de vrijdag wordt een endurance race verreden. Een drie uurs race met GT en toerwagens van drie tot zes. s'Ochtends vindt de kwalificatie plaats en als pauze progamma
rijden enkele bijzondere modellen op de Ring.

Echt een aanrader.

Gebruikersavatar
Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 9683
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:11
Locatie: Ja :-)

Re: RE: 12.-14.08.2005 Oldtimer Grand Prix - Nurburgring

za aug 20, 2005 21:34

Cool pics, Eric!

Ik wist niet dat ze zaterdag ook de Schleife opgingen?
Hoe kom je erbij dat ze op de Nordschleife reden, volgens mij niet, deze was de hele dag geopend voor 'overig' verkeer? Wellicht dat er een foto is die verwarrend is.
Wat vinden jullie trouwens van de Alfetta pick-up?

Ciao, Eric.
Die Alfetta Pick-up is erg strak! 8) Ik heb 'm voor het eerst een jaar of 5 geleden gezien, hij is nog net zo mooi!!!!!! =P~ :thumbs: Alleen het dashboard is wat minder. :( :wink:

En dat van die nordschleife: op één van de foto's van jou zie je ze van het grandprix circuit op de nordschleife rijden. :roll: , vandaar. :wink: Dus als dat niet klopt ligt het aan jou! :o :wink:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Gebruikersavatar
Giulia Nera
Member
Member
Berichten: 134
Lid geworden op: di dec 28, 2004 16:30
Locatie: Nimega
Contacteer: Website Twitter

Re: RE: 12.-14.08.2005 Oldtimer Grand Prix - Nurburgring

za aug 20, 2005 22:46

En dat van die nordschleife: op één van de foto's van jou zie je ze van het grandprix circuit op de nordschleife rijden. :roll: , vandaar. :wink: Dus als dat niet klopt ligt het aan jou! :o :wink:
Alleen op de foto van een Maserati 250F op volle snelheid (edit: de vierde foto, nr. 036) is helemaal bovenin een hekwerk te zien wat rond de Nordschleife staat (Hatzenbach-Hocheichen), deze foto is genomen op het rechte stuk vlak voor de NGK-chicane. Iets lager is een soort van terras met rijschool o.i.d. waar zich gasten van de AvD bevonden.
Voor zover ik weet was de Nordschleife tot kwart voor zeven geopend voor publiek, daarna mochten er enkele (merken)clubs, die het OGP-weekend bezochten de Nordschleife op. Volgens mij zijn er geen OGP-deelnemers zaterdag op de Nordschleife geweest, in ieder geval niet in wedstrijdverband. Ik kwam nog wel een oudje buiten het circuit tegen die aan het warmrijden was.
Ik heb nog 2 foto's toegevoegd waarop de Nordschleife wel te zien is en waarop enkele 'normale' straatauto's en motoren zijn te zien.

Als jullie nog meer foto's willen zien dan laat het maar even weten.

Ciao, Eric.
Laatst gewijzigd door Giulia Nera op zo aug 21, 2005 10:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Bianco è bella
Beige ancora più

Ricambi Originali

RE: 12.-14.08.2005 Oldtimer Grand Prix - Nurburgring

zo aug 21, 2005 07:14

Jammer ik had die maserati wel willen zien blazen... maarre : Forbidden

You don't have permission to access /160/2/50/89/426425089xvcudV_ph.jpg on this server.

Gebruikersavatar
Wilbert ARparts
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 504
Lid geworden op: di jan 04, 2005 10:30
Locatie: Margraten
Contacteer: Website

RE: 12.-14.08.2005 Oldtimer Grand Prix - Nurburgring

ma aug 22, 2005 10:53

Eh, ....ik herken de Schleife wel als ik ze zie.

Ik was er op zondag en toen reden ze inderdaad alleen op de GP strecke en was de Schleife open voor gepeupel.
Maar blijkbaar zijn ze op vrijdag wel door de Karussel gedonderd. Mooi!
Wilbert AR Parts
"Life isn't just the front page, ...it's the comics too!"

'72 Giulia Super 1.3, '73 2000 Spider Veloce, '02 156 SW GTA, '17 Giulietta Multiair TCT Super

Terug naar “Evenementen”