[/quote]
[/quote]Dat is helemaal waar. Nou ja duurt nog even voor het 5 juli is, we kunnen misschien samen
er heen gaan?
Suus

[/quote]
[/quote]

Alfa;s kunnen staan op dit terrein, de catering is ook op het parkeerterrein, de terrasjes, de koffie, drank  en de broodjes ( waaronder broodje beenham ) ook, dus het wordt een close en mooi gebeuren , muziek en geluid ook aanzweig, niet leden zijn dus welkom tegen betaling van € 8,-  en er is flink ruimte gemaakt voor de moderne Alfa"s.....
  Alfa;s kunnen staan op dit terrein, de catering is ook op het parkeerterrein, de terrasjes, de koffie, drank  en de broodjes ( waaronder broodje beenham ) ook, dus het wordt een close en mooi gebeuren , muziek en geluid ook aanzweig, niet leden zijn dus welkom tegen betaling van € 8,-  en er is flink ruimte gemaakt voor de moderne Alfa"s.....

) denk ik maar
) denk ik maar  
 ) kom ik ook
 ) kom ik ook 
 (geen tijd voor mijn eigen auto's
  (geen tijd voor mijn eigen auto's   )
 )

Gewoon komen, dan maar half af die 33.Als mijn 33 klaar is (waar ik eigenlijk niet vanuit ga) kom ik ook

haha, zie pbGewoon komen, dan maar half af die 33.Als mijn 33 klaar is (waar ik eigenlijk niet vanuit ga) kom ik ook

En daarbij, dan ken ik in ieder geval iemand die er is.