Desondanks toch ff de gezelligheid opgesnoven en veel mooie Alfa's gezien

En natuurlijk Frank nogmaals hartstikke bedankt voor de bumpertjes

Sharkie ?Ik heb genoten velen van jullie weer te zien.. te kort, maar wordt vast ook weer ingehaald in Limburg of Gent bv.![]()
Heerlijke dag gehad en Sharkie, bedankt voor de lift!![]()
Groetjes Saskia
Ik zat net ook weer terug te denken aan zijn machtige wieldoppen van vorig jaar . Ik denk dat het bij heel wat medeforummers de gedachten regelmatig naar hem uit gaan . Hopelijk helpt het !!!Was idd weer een gezellig daggie. Lekker bijgeouwehoerd (kunnen we volgend jaar geen 2 dagen doen...) en wat spulletjes ontvangen (thnx Bartman voor de lift) en wat verpierd. Had wel de indruk dat t wat minder druk was met standhouders?
Moet eerlijk bekennen dat de wetenschap over Sanders 'gedwongen afwezigheid' toch constant in mn achterhoofd aanwezig was..![]()
Grtz,fRank
Zeker, zeker!FRAAAAIE 75's
Ik heb er met Roy nog even heel serieus naar staan kijken (bedankt Roy! ik ben weer een stuk SZ-wijzer geworden!), maar welbeschouwd is-ie zo mooi niet, hoor... Ik ga nog heel vaak heel scherp naar een SZ kijken om een goed exemplaar te leren herkennen, want dat er ooit een komt is zeker.
Voor de rest een geslaagde dag met als hoogte punt die hele mooie rode Es 30 in de showroom,
man wat een geile kar !