kroehlur

Re: RE: Alfa FORUM MEETING AMSTERDAM 3 september

do jul 20, 2006 16:45

Vergunning is binnen?

Mijn deelname als forumlid kan de organisatie niet weigeren lijkt me. Ik wacht een antwoord eerst af.
Waarom moet je zo zijn?

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Alfa FORUM MEETING AMSTERDAM 3 september

do jul 20, 2006 16:48

Zelfs dit gaat hilarisch worden! :jumping:
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

*****5Sterren*(6)

do jul 20, 2006 17:07

Kun je zeggen. Ik wacht een behoorlijk antwoord af, en geen overbodige opmerkingen. De vraag is gericht aan de ForumMeetingAmsterdam bovendien.

Andretti Molletti

do jul 20, 2006 18:18

Kun je zeggen. Ik wacht een behoorlijk antwoord af, en geen overbodige opmerkingen. De vraag is gericht aan de ForumMeetingAmsterdam bovendien.
:idea: De ForumMeetingAmsterdam bestaat niet.

Andretti Molletti

do jul 20, 2006 18:33

Sorry maar ik vind het in en in triest aant worden!!
Wij zetten iets moois op en nu weet één iemand het voor een hele hoop mensen ineens minder aantrekkelijk te maken..
Velen zullen nu lezen, ach weer zo'n topic en dus deze meeting niet serieus nemen.. dit terwijl er achter de schermen al een hoop werk vezet is...

Natuurlijk snap ik het dat er soms onduidelijkheden zijn, maar moet dat nou meteen zo aanvallend en afdwingend weggezet worden?
Negeren is de andere optie, maar er is (begrijpelijk) altijd wel iemand die reageert..wederom een escalatie in een o zo goed bedoeldt topic..

5 sterren meneer: Het werk van vele vrijwilligers, de inzet van hen.... is daar nog respect voor?
U mag komen, meedoen en wordt zoals al geschreven tzt op de hoogte gebracht. Uw deelname zonder BBQ stelt verder geen eisen aan stortingen etc.. ook dat stond er m.i. duidelijk?
Mocht het niet duidelijk geweest zijn dan bied ik u mijn excuss aan voor het ongemak.

Ik vind het jammer dat het zo moet lopen... ik hoop dat we dit samen weer een positive draai kunnen geven, voor de overige vrijwilligers die een hoop werk verzetten, maar vooral ook voor alle forummers die dit lezen en die komen gaan op de a.s. 4e forummeeting die desondanks natuurlijk een spetterend succes gaat worden!!!

charlotte

do jul 20, 2006 18:39

Tweede poging :wink: :

Weet nog niet zeker of ik dan moet werken. Tot wanneer kun je je opgeven en wanneer moet je opzeggen? Gaat me niet om het geld voor de bbq, maar lijkt me handig om te weten als mensen die zich hebben opgegeven niet komen.

ForumMeetingOrganisatie

do jul 20, 2006 19:32

Weet je het niet zeker, maar gok je meer dan 50%, geef je dan gewoon op. Je zult tzt een antwoordt krijgen met het vriendelijk verzoek geld te storten voor de BBQ. Kun je niet dan stort je niet en zeg je af. einddatum inschrijving is tegen eind augustus. Natuurlijk hebben we liever dat je het nu al zeker weet, maar dat is nou eenmaal niet voor iedereen nu al duidelijk. Stort je wel en heb je zoiets van ik kan niet, dan zullen we je geld in heerlijke hapjes omzetten en zorgen dat ze goed terecht komen ;)

Hoe eerder we een flinke lijst hebben hoe beter want dan kunnen we gaan onderhandelen met de toeleveranciers.
Mocht er desondanks nog geld overblijven dan storten we dat in de volgende forummeeting, dat wordt tenslotte een jubileum 8)

Roeltje 164

do jul 20, 2006 19:35

Dre, gewoon een nieuw draadje beginnen met een frisse start en een nieuwe aankondiging.......

gr Roel :wink:
Laatst gewijzigd door Roeltje 164 op vr jul 21, 2006 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Aikon1694
Advanced Member
Advanced Member

do jul 20, 2006 21:54

Sh*t zo jammer dat ik dan in Frankrijk zit. Hmm misschien gaat mijn vakantie niet door ;-)
En hulde aan degenen die dit organiseren. Want die lopen nog een (financieel) risico ook als ik de vergunning zo doorlees.
Mochten jullie straks wat webspace zoeken voor foto's neer te zetten geef ff een pb. Heb hier en daar nog een 100 - 150 mb ruimte.
Help ik ook al ben ik er niet bij.

Ps 5 sterren... Nooit van gehoord, kan niks van hem lezen, wie? wat? Hoe?.
Heb een extra negeer filter ingebouwd in mijn firewall.

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

do jul 20, 2006 23:07

Tan & Ick gaan het proberen..... Brrr de laatste keer dat ik met de auto in A'dam was heb ik die geparkeerd op de 1e de beste parkeerplaats die ik zag (t.o. de Hinneken-brouwerij) met de gedachte: die kan ik iig altijd terugvinden :mrgreen:

Inderdaad: hulde aan de organisatie :thumbs:
It's not easy, being green (kermit)

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

vr jul 21, 2006 13:49

Heren lezen jullie je meel wel van de ForumMeetingOrganisatie???, ik krijg geen respons.... :? op het menuvoorstel, Dre? Sinus? Roy?
Check Pb ForumMeetingOrganisatie.....
He Roeltje, ik zit in Spanje en heb je voorstellen gelezen.
Ik ga in princiepe voor de standaard BBQ. Overzichtelijk en lekker.
Maar ik reageer nu op pagina 3 terwijl er al 5 pagina´s zijn dus wellicht is de beslissing al gevallen.
Wat het ook wordt ik stem voor!
.................................................................................................................
Goed ik heb weer helemaal bij en zo te zien gaat het de goede kant op!.
Je kan mij ook inschrijven en ik nodig hierbij ook de directe buren uit voor de BBQ, we zitten tenslotte voor hun deur. Over het exacte aantal buren informeer ik je later. Ik hoop dat mijn vrouw ook aanwezig is (moet vaak voor haar werk naar het buitenland).

Het doet mij goed te zien dat de organisatie alles onder controle heeft.
Petje af hoor jongens. :blue_cool:
Keep up the good work. :thumbs:
Laatst gewijzigd door Alfa-Corazon op vr jul 21, 2006 14:12, 2 keer totaal gewijzigd.

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

vr jul 21, 2006 13:59

Nog vakantie dan......... jammer. :( Volgende keer zeker weer present. Het is gewoon een gezellig samenzijn. Leuk.!!!

Ik ben er anders wel klaar voor.....Kloink........
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

ForumMeetingOrganisatie

vr jul 21, 2006 23:06

Naar aanleiding van wat onduidelijkheid willen we het volgende nog even toelichten:

Als je komt, te allen tijde inschrijven (ivm aantallen deelnemers en parkeren)
Wil je niet BBQ-en dan betaal je niets!

(vermeld dit dus duidelijk bij de inschrijving)

giuliaforjulia
Full Member
Full Member

za jul 22, 2006 11:23

Wij zijn er ook bij :banana: \:D/

En een dikke :thumbs: voor de organisatie
ciao Bart en Jolanda

156 sw 1.9 jtd '05 Nero metallico
Giulia super 2.0 '72 Giallo Ocra

gehad: Sud 1.5 ti '82 alfarosso
33 1.5 QV '85 alfarosso